Pfffff :D

2011/07/19. - írta: Vitzus

Hazajöttem Németből, kicsit érdekesen, sok volt a csomag, meg nehéz, így utolsó pillanatban eldöntöttem, hogy vonattal jövök haza, mivel még olcsóbban is jövök ki - mondjuk a repjegyem már meg volt, de mit lehet tenni... És milyen merész döntés volt... :D A vonatutat (laza 12,5 óra) faszán végigittam ilyen cseh utitársakkal, kurvajóvolt :D:D:D 

Aztán hazajöttem, mentem egyet suliba, és belevetettem magam az életbe. Pár nap pihi, és indulás volt Rockmaratonra

beszámoló is van

http://koncertbeszamolok.blog.hu/2011/07/19/rockmaraton_2011_beszamolo

 

Aztán pár napig itthon voltam, igyekeztem pihenni, aztán menés volt Hegyaljára

http://koncertbeszamolok.blog.hu/2011/07/19/hegy11

 

Most meg itthon vagyok, tanulok a különbözeti vizsgákra, emlékezek vissza  a jó élményekre, Korpiklaani koncertre akarok menni, hátha megismernek, és a csajokkal újra backstagezünk... Pár nap múlva Ocean Soul tali, aztán Rhapsody of fire koncert a Fezenen, érzem, hogy lazánkurvajólesz :D Mostmeg punkzenét hallgatok és ezért ilyen összeszedetlen ez a poszt :D:D

 

 

 

Az anarchizmus célja a szociális igazságtalanságok kiküszöbölése az egyenlő lehetőségek megteremtésével. Az anarchizmus legátfogóbb értelemben uralomnélküliség, amely alatt "azon társadalmi rendet kell értenünk, mely minden külső hatalom és erőszak nélkül, tisztán az emberek szabad, testvéri együttélésén alapszik. Az anarchisták szerint az állam erőszakosan beavatkozik az emberek életébe; a polgárai biztonságát védeni és a társadalmi integrációt megteremteni hivatott intézmények – az oktatás, a jogrend, az erőszakszervezetek – valójában az uralmon lévő elit hatalom tekintélyének megtartását szolgálják, ezért végső soron zsarnokiak és megszüntetendők. Az anarchisták szemében az anarchia társadalmi rendje spontán rend (spontaneous order). Szerintük ennek létrejöttéhez nincs szükség uralmi intézményekre, ellenkezőleg, az uralmi intézmények éppen a spontán rend kialakulását gátolják, s egyes érdekcsoportok akaratát képviselve egy hierarchikus, politikailag vezérelt társadalmat hoznak létre. Az anarchia tehát – szemben a köznapi felfogással – nem káosz, nem zűrzavar, hanem önszabályozó spontán rend. Jászi Oszkár meghatározása az anarchizmusra: "Az a társadalomelmélet, amely az igazságosságra (azaz egyenlőségre és reciprocitásra) törekszik az emberi viszonylatokban (bízva abban, hogy ez egyben a szabadság elérésének útja is), célját az állam teljes kiküszöbölésével véli elérhetőnek."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr643080282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása