2024. 4. 14.

2024/04/13. - írta: Vitzus

A 2024-es évre szóló évtervezőm egyik fontos része volt, hogy tudatosítottam és papírra vetettem azt, hogy szeretnék a munkahelyemen előrelépni. Egy nem teljesen irreális, de azért nem is annyira közeli célnak tűnt ez, és bár nem ez volt a vágyaim középpontjában, azért nagyon gyakran ott motoszkált a fejemben. Látván, ahogy a többieket előléptetik, és látván azt, hogy a munka, amit végzek, helyes és hasznos, nyilván én is elkezdtem azon gondolkodni, hogy bizony ennél a cégnél lehetne azért előbbre is lépni.

És bizony, április 11-én előléptettek "AI Trainer Squad Lead"-dé, magyarul menedzserré. Leírni is vicces. Egy kb. húszfős csapatot fogok vezetni, ami jelenleg a legijesztőbb dolog ever, de próbálom magamnak ismételgetni, hogy nem engem választottak volna, ha nem lennék megfelelő a feladatra. Fordítsuk meg a szórendet: nem választottak volna engem, ha nem lennék elég jó. Mert ugye valakit mindenképp választani kellett, de nem volt olyan sok alternatíva, pláne, hogy az én volt squad-omnak lett szüksége új csapatvezetőre... De mégis, csak azért, mert a squad tagja vagyok, ugye nem választottak volna rögtön vezetővé... :) Szóval ezzel nyugtatgatom magam és ismeredek a feladatokkal.

Tuti nagy kihívás lesz, mert ehhez hasonlót még nem csináltam, és úgy érzem, nemcsak magamnak, nemcsak a vezetőségnek, hanem a saját csapatomnak is bizonyítanom kell, hogy capable vagyok, és valamikor Chase nyomdokaiba tudok lépni. Talán a legjobban a hozzáadott felelősségtől, a "kötelező" webkamerás meetingektől, és a többiek elvásáraitól félek. Meg attól, nehogy csalódást okozzak a squadnak, hiszen Chase nagyon magasra tette a lécet, amit egykönnyen biztosan nem fogok tudni megugrni. De persze nem is kell – a lényeg az, hogy a business menjen, a számok meglegyenek, a kommunikáció meglegyen. Az OAI irányába történő kommunikációt, dolgok rendszerezését és kitalálását pedig mindigis imádtam, szóval talán majd lesz valahogy. Csak sokkal rendszerezettebbé kell válnom, ugyanis az eddigi 3-4 feladat helyett most kapok vagy 8-9 félét – de végülis lesz rá heti 40 órám :) Kár, hogy ez csak egy 6.8%-os emelést jelentett, ami szerintem nincs arányban a pozi növekedésével, de hát majd kezdünk ezzel is valamit.

Szóval most éjjeli sörbontás, ünneplés, a dolog tudatosítása, és önmagamnak gratuláció, mert majdnem elfelejtettem megünnepelni!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr4918380619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása