2008.feb.17.

2008/02/17. - írta: Vitzus

Na írok, hogy tudjátok, hogy még élek, denagyon nincs kedvem most írni. Votlam sítúrán tiszta jó volt, fogjuk rá, meg is tanultam sielni,... többé-kevésbé... Estem szép nagyokat,de azért jó volt. Jó volt, hogy együt lehettünk, szórakoztunk, a kaja is tűrhető volt, már amikor, a reggeli egyenesen kinő volt, általában az ilyen hoteles reggeliket szeretem...
Na meg a nemtudomhányadik naptól a kiszolgálás is jó volt, mert jött két egész helyes pincérfiú , beugrott amíg suliszünet van. :D Velük eleget hülyültünk, vagyis egymással rajtuk. Meg szavak nélkül velük is, amikor az amúgyis undi kajából még rosszabbat csinátunk, összekevertükmixeltük, kevertünk bele dolgokat, meghintettük ,,kis" sóval, borssal, szal szuperül nézett ki, aztán amikor vitték el, elismerősen nevettek, az jó volt:D
Este meg mentünk a bárba, szal kocsmába, billiárdoztunk, csocsóztunk zenét nyomattunk... Kilenckor kiküldtek minket, aztán ott hülyültünk:)
Az utolsó sielős napra már jól elfáradtunk, már nem sieltünk olyan sokat, de jó volt:)
Láwláw


hazajöttem, gta san andreast majdnem befejeztem, egy missziónál megakadtam,majd vkit megkérek, hogy csinálja meg:)
Need for speed underground 2-t újra játszom, tiszta durva szép kocsim van, majd vmikor rakok képet:) Nagyon fasza ám.

Aztán.. rámjött újra az olvasás, ma, kb fél órája befejeztem a HP7-et! Az uncsi részeket leszámítva nagyon jó volt!
De olyan kár, hogy vége, még úgy olvasnám!
Na már kíváncsi vagyok a filmre... Kár, hogy mire a film megjelenik, addigra opnt elfelejtem, hogy abbam a könyvben mit is olvastam. XD

Meg töltöm le a World of Warcraft-ot, lehet, hogy egy szép játékfüggőségi korszak előtt állok, áll előttem?

www.hilary.blog.hu OLVASSÁTOK ÁM!

És bocsi a szerkesztőjétől,de most nem írok neki, de gondolok ám rá!:)

Címkék: game
2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr77343168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hilary · http://hilary.blog.hu 2008.02.28. 20:05:20

Ahhh koszi :D
Teh azthiszem valamire rajottem, neked nem is a sieles volt ebben a taborban a jo (vagyis valamilyen szinten az is) de ezek az esti bulik mi ? :)))
Te lany nagyon hasolitasz am ram, de ezt mar azthiszem mondtam. En is nagyon imadok igy taborokba mindig este ott hulyeskedni meg amiket te irtal. Bar ez most baromsag amit irok, mert ezt midnen normalis elmeju ember imadja XDXD
Ahhhh ket helyes pincerfiu...:D Meg kelett volna egyiket (vagy kar mindkettot) "hoooditsd" XD.

Jajjj tegyel majd kepet az autodrol, kivancsi avgyok ra hogy milyen lehet. Lassam milyen az izlesed. Vajon abban is hasonlitunk ?! XD
Regebben sokat NFS-eztem en is, de aztan ugy a feketelista kozepen mar meguntam a dolgot :D De fasza autom volt nekem is ;)

Es igen XD en is imadok olvasni, en mondjuk nem Hp olvasok, en inkabb ezeket a "tini lanyoknak konyvek"-et. Nagyon szeretem oket. Meg most ki akarom olvasni, a DaVinci Code-t de nagyon vastag a konyv es egyszeruen nincs kedvem hozzakezdeni XD

Jatekfuggosegi korszak ? LOOL XD
Abba szerintem mar reg benne vagy :D :P
De nyugi mert nem csak te, ezzel en is szinten igy vagyok. Mondjuk anyum ezt ugy szokta hivni hogy "mar tiszta szamitogepfuggo vagy" :)))
De ezzel szerintem ne aggodj, jatsz csak nyugodtan, en is azt csinalom XD

Vitzus · http://vicus.blog.hu 2008.02.28. 22:13:04

Á, a legjobb a síelés volt:)
Este annnyira nem ment a buli, de azért jó volt. :)
ok teszek, most van 3 (inkább 2) cépségem:)
most wantedben én azt hiszem legjobb helyezésem 4. vagy 5. volt, onnan meguntam, meg már nehezedett is.
underground 2ben jobban tetszik az autószépitgetés mint mw-ben nem tudom miért...

hp-t én nagyon nagyon szeretem, kb. alapsuli 3. óta olvasgattam:) és egyik könyv sincs meg, rekord, mi? :D

hát benne, de azt mondják wow-nak nagyon függője lehet lenni.
úgy tűnik, hoygy az égiek nagoyn meg akarnak ettől menteni, ugyanis kb. 4. napja vesződök vele,még egyszer nem játszottam. na jó, ha a letöltési időt is belevesszük, 1 hét+ mióta csinálgatom a dolgokat.

ugyanezt én is megkapom anyámtól, asszem igaza van, de kb. nem érdekel.
ha egyszer nincs más, ami kitöltse a szabadidőmet? ha lenne...
sítúrán sem hiányzott pl a gép mert annyi minden volt.. :)

annyira helyesek am a pincérek nem voltak, én meg nem szeretem az iyen apró kalandokat:)

én is olvastam olyan tinikönyveket, de amik pl könyvtárban voltak, tök jók mellesleg, azokat már mind elolvastam.

az ilyen újstilű mag cabotos könyvek nem jönnek be :/
süti beállítások módosítása