2008.jan. 30. szerda

2008/01/30. - írta: Vitzus

Na, és neked mennyi az utazó íkúúúúúd? Nekem 95 8)
febr 25 - most 104 lett, 9es levelig eljutottam:)






presented by TravelPod, the Web's Original Travel Blog ( A TripAdvisor Media Network partner ) 



Ma voltam reggel fogorvosnál, eltávolított egy tejfogamat. Nemsokára már lehet fogszabályzóm, jupiiii :)
Második órára már be is értem...
Volt infó, szal az tök jó, és még nem is HTML-t tanultunk, csak neteztünk magunknak. Háhá. Erről jut eszembe, szerintem blogolás után felmegyek startlapjtatekok.hu -ra, néha jó ott hülyülni xD

Kár, hogy vége lesz a Travian-nak ... Mármint az S1-nek Már úgy 9-10 hónapja játszom ott, sok embert megismertem, kb 8 hónapja (vagy 9?) játszom egy klánban, olyan jó volt ott, olyan jó banda voltunk, komolyan már a szívem egy kis részét képezték... :) De majd jön az új szerver, és megyüüüünk, és néhány régi tag is jön újra, akik már egy ideje nem játszanak! :D Ma voltam németkörön, tök jó hogy van, még tanulunk is vmit... Ma egy német mesét néztünk vmi Vándorló kastély v mi XD De egész jó, bár kicsit erőltetettnek tűnik, sok hülyeség van belehalmozva... És szerencsére nem láttam Őt! /úristen, azt mondom,szerencsére, szinte tejlesen őszintén?! wow... O.O ! régebben ez egy "enyhénszólva" ,,sajnos" lett volna / Ennyi.

Címkék: game suli pasi
2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr3318744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hilary · http://hilary.blog.hu 2008.02.28. 19:45:33

Grrrr en inkabb nem mondom hogy nekem mennyi lett az "utazo Iq-m" XD. Kemeny 75 :)))) O.O
Amugy lesz fogszabalyzod ? Ennek komolyan orulsz ? XD Nem sok olyan szemelyel talalkoztam eletemben akik szivesen hordanak fogszabalyzot. Hm...te miert akarod anyira ? :P

Vitzus · http://vicus.blog.hu 2008.02.28. 22:04:19

nem baj, nem kell szégyellni, nekem is csak azért ennyi,mert NAGYON sokat kérő föcitanárunk van, kemény vaktérképeket irat, és sokat tanulok rájuk, szal megy.

hát nem hiszem hogy viselni szivesen fogom, de nagyon zavar, hogy olyanok a fogaim amilyenek, és szeretném ha már végre szépek lennének.
majd mutatok képet,ami amúgy nekem nagyon tetszik meert kicsattanok rajta az örömtől, csaaak a fogmutogatós kép. amint megtalálom, feltöltöm vhova, belinkelem:) bár nem a legújabb kép, mindegy.
süti beállítások módosítása