2008.január 25.

2008/01/25. - írta: Vitzus

Na, ez a mai nap tök jó volt, tetszett, nagyon vidám volt,elszórakoztunk egymással:)
Szal mi amikor tornánk van, mindig vmi osztály van beosztva a  mi osztályunkba arra az órára... És ha mi hamarabb végzünk, akkor ugye olyan rendesek vagyunk, hogy nem zavarjuk a tanitást, szépen állunk az ajtó előtt... Meg a sok tanári lecseszés után méég annyival rendesebbek vunk, hogy amig nem jön ki senki a teremből, nem megyünk be , hátha még megy a tanitás, mert előfordul a szünetbe nyúló óra... Most én,nati,kiss,dami,vera,kajti,timi hamarabb végeztünk, és mentünk osztály fele, ahol nem volt senki. Bementünk csináltuk a dolgunkat,aztán kitaláltuk,hogy becsukjuk az ajtót, kussban leszünk, és azt fogják hinni hogy óra van bent... ez mindenkinek nagyon tetszett, kussoltunk, türelmetlenkedtünk, röhögtünk... aztán már hallottuk hogy jönnek, elkezdtünk utánozni ilyen órán történő hangokat,de aztán mondtam h ne,mert még felismerik vkinek a hangját... Szal izgultunk már, de még nem csöngettek, aztán végre kicsöngettek, vártunk, hogy na, na ,naa, de semmi... És ugye mondtam hogy csak akkor kezdünk el befele menni, amikor az ottlevők már jönnek kifele... Szal a kint lévők most is vártak, vártak, meg mi is vártunk, hogy mi lesz már, majd' le estünk a székről, "kicsit" nevettünk... Aztán ők még vagy két percig álltak kint szépen az ajtó előtt xD... Aztán végre valaki benyitott, bejönnek, annyira elkezdtünk nevetni, de annyira...! leirhatatlan... XD
nagyon jó volt...
Meg "keményen" Spice Girls-t meg ilyen zenéket hallgattunk :D Szépen süllyedünk XD XD
De tök jó hangulat volt ezekben a napokban, és ez naaaagyon jó:)

És ma láttam őt, pont akkor mentünk fel osztálytársammal a föcitanárhoz könyvekért... És jövünk ki, mennek néhányan a folyosón, hordják a padokat... Aztán bnőm észrevette, hogy az nem ő? mondom hát, nem tudom lehet,nem figyeltem,és hát annyira már nem is érdekel -> és ez tény.. Aztán jöttek visszafele, megnéztem (remélem nem túl feltűnően) és ő volt, és nem lógott a képébe a haja, és sziiip voolt *.*
Ááách...
mi lesz igy...
tudom hogy semmi esélyem nincs, de legalább hadd áradozzak, na... :)
hogy lehet valaki (főleg h pasi), szép, ennyire? és ahogy a sok tényezőből leszűröm, jófej is, meg a horoszkóp szerint is összeillünk, meg pár bnőm szerint, és nem is  külsőleg...

de jóó nap vóóóólt :D

Címkék: suli pasi
1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr16311642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Peyton ಇ 2008.01.26. 14:29:49

Hello! Tok veletlenul talaltam ra a blogodra, de oszinten, orulok neki. Igy ahogy olvasgattam, azthiszem, hogy valamien szinten hasonlitunk. Ugy ertve hogy en is rockot hallgatok, imadjuk a kulfoldi nyelveket (penteken volt angol olimpiaszom, meg nem tudom hanyadik lettem), akor utaljuk a matek, fizika, kemia...huuuh de meg menyire hogy utalom. A "pasizas" sem az en szakteruletem, bar van most egy srac aki nagyon tetszik, de rola reszletesen beszamoltam a sajat blogomban. A gepezesben is megegyezunk. Szal ugy vagyok vele, hogyha nem lenne gep, es internet, akkor en se lennek :P. Es igen, a haverjaim sokszor keresnek meg engem is szamitogepes dolgok miatt, hogy segitsek nekik. Es hat ez rohadt jo erzes, ahogy te is irtad. Nah szoval, a lenyeg, hogyha nem tartasz nagy "luzer"nek, akkor esetleg beszelgethetnenk igy neten keresztul. Na eleg enyi egyelore. Szio!


A blogom pedig:hilary.blog.hu
süti beállítások módosítása