2008.január 19.

2008/01/19. - írta: Vitzus

Ezen a héten igen betegeskedtem, utolért egy ilyen hányós hasmenéses lázas valami, de az is lehet, hogy a cukrászdai képviselőfánk után lettem szalmonellás :S
De eléggé nagyon rossz volt, 3 napig nem ettem semmit, de még az is kijött belőlem. Persze jött orvos, adott szurit, gyógyszert, 3 napon belül kezdtem jobban lenni, de eléggé erőtlen voltam.
Mára már szerencsére jól vagyok :)
Elmentem angol versenyre is, járási (nálunk Szlovákiában járások meg kerületek vannak), második helyezett lettem háromból :)
Ja, meg régebben voltam németen, ott is második lettem, de ott kettőből:) Nem baj, ez van, van diplom, lehet vele nyomulni ×P :D

Aaaannyira nem akarok suliba menni... Mondjuk mostanában sikerül is eléggé hálidejt csinálnom magammal ezekkel a hülyeségekkel. Február elején meg sítúra, heheheee :)
De nem feltétlen szeretnék sielni, nem is tudom, talán kicsit félek... Hm... De azért tuti jó lesz, osztálytársakkal barmulás egy egész hétig.. Hűű *.*

Címkék: suli
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr76303158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása