2023. 2. 16.

2023/02/16. - írta: Vitzus

Nem hiszem el, hogy a mostani történések közepette azon szomorkodok, hogy nem vagyok benne az első adag ember között, akiket az én cohortomból jóváhagytak. Igazán több szerénységre lenne szükségem, ha ennyire nem tudom elfogadni, hogy akár az "én területemen is" vannak, akik jobban teljesítenek nálam ¯\_(ツ)_/¯ . Betudom inkább annak, hogy ez már a második blow volt azután, hogy egy jó pontszámomat annak megünneplése után javították rosszabbra - hát mintha egy kisgyereknek vennéd el a játékát! :D Szóval a tegnap elég nehéz volt, szerencsére a LOTR+vastlakukkel kombó azért többé-kevésbé megmentette a napot.

Mindenesetre mindegy, előbb-utóbb biztos meglesz, úgyis szellemi kihívásról álmodoztam. Max otthagyom a fenébe, és csak a Solverre fókuszálok. Még mindig hihetetlen, hogy engem választottak, főleg miután lestalkoltam a többi jelentkező beadott dokumentumait - mondjuk a havi 6000 CHF bérigény érthető módon eléggé eltántorító lehetett... :D Az életben most az egyszer nem bánt, hogy én vagyok az olcsó kelet-európai munkaerő (meg a két ukrán lány, akit a háború kitörése után picivel vettek fel, lol), mert ez egy nagyon jó cégnek tűnik, és remélem örökre itt maradhatok :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr4418050618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása