2007 szilveszter

2007/12/31. - írta: Vitzus

Hát eljött az év utolsó napja is...

Holnap már 2008. Kétezernyolc. Ismét egy évszám, melyet furcsa kimondani, mint minden újévkor.

Nagyon nehéz összegezni egy egész évet, 365 nap nem kicsi idő. Mégis megpróbálom a legfontosabbakat kiszűrni.

Még én elején szerveztem egy ottalvós bulit az osztálytársaimmal, nagyon jó lett.

Elégedetten befejeztem a 2006/2007-es tanévet.

A nem nagy lelkesedéssel várt nyár nagyon jól sikerült, jobban, mint eddig akármelyik. Voltam táborban, voltam keresztanyáméknál, találkoztam a barátaimmal Egerben, és a többi időt is nagyon jól töltöttem. Életem eddigi legjobb nyara, komolyan! :)

Megismertem rengeteg új arccal, fórumon, játékon, és ennek örülök. Travian - függő lettem. :)

Művelődtem, okosodtam, sokat tanultam, fejlesztettem érdeklődési körömet:D

Finnt tanultam, finnekről, finnországról olvastam, finnről beszéltem, rajongtam, egyszóval finnültem. Ezúton is mindenkinek onellista uuta vuotta.

Haverokkal petárdáztunk, ittunk, szórakoztunk, becsiccsentettünk,rosszulvoltunk. Tudom, ezt nem jó élményként kéne elkönyvelni, dehát ilyen is van, na :D

Rengeteg jó élmény van, haverokkal strandra mentünk, nem volt fürdőruhám, ruhástul a medencébe kerültem, de végtére is élveztem :D:D

Az egyik legjobb nap volt, egy egésznapos lógás a haverokkal, reggel kilenctől estéig lógtunk ^^ Csavargás fel alá, kólázás, határontúli látogatás, tescózás (!), gördeszkázás, egymáseláztatása, dumálgatás. Kétlánykétfiú ^^ Olyan jó volt, kéne még olyan! Ja, és közbe jó zene a telefonról!:)

 

Jó napok voltak a suliban is, lazulósak, poénkodósak, haverkodósak. Az előző iskolaév utolsó hetét úgy végigbarmoltunk, hogy alig vártam, hogy iskolába menjünk. Kicsit belekóstoltam a lazulós életbe. A mostani év második negyedévét kb. végiglógtam :)

 

A zenei izlésem fejlődött, nagyonis jó irányba, annyit énekeltem, hogy szerintem a hangomról is elmondhatom ugyanezt.

Anyám befejezte az egyetem első szemeszterét.

 

Szóval rengeteg jó dolog történt velem, jó volt ez a 2007es év, bár most nem nagyon tudok a bandázáson és a nyáron kivül másra gondolni ^^

Várom a 2008-at, új év, új dolgok várnak rám. Fogadalmat nem teszek, minek:) Nem gondolok az ,,új év - új élet"-re, az életedet akkor változtathatod meg,amikor csak akarod és szükségét érzed, nem kell egy új évhez kötni, bár lehet valakinek igy a könnyebb...

 

BOLDOG ÚJ ÉVET MINDENKINEK

 

 

Szerencsére az év utolsó napján még havazott egyet! Fehér karácsonyunk nem, de fehér szilveszterünk lett!:)

Címkék: barátok suli
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr39280197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása