Egy gyönyörű hétfői napra esett

2023/08/07. - írta: Vitzus

Én azt hittem, hogy a "Jussi, emlékszel még a tavaly nyárra?" "Ó, hogyne, egy gyönyörű csütörtöki napra esett!" vicc, csak annyi – egy vicc. De mivelhogy minden viccnek legalább! fele igaz, ebből következik, hogy néhánynak akár az egésze is. Mint például, mint most megtapasztaltam, ennek is.

32 fok, ragyog a nap, magasélet. Tegnap és a teljes múlt héten 19 fok és eső, holnap és az azt követő napokban szintén 19 fok és eső...

A város teljesen megőrült, a 3 városi/városközeli tengerparton ha ezer ember nem volt kint, akkor egy sem. Kényelmi okokból autóval szerettünk volna eljutni a partra, de végül 40 perc(!) parkolóhelykeresés után csak egy városon kívüli hely jutott, egy amúgy szuper Tallinnon kívüli stranddal.

Az, hogy éppen hétfő délután 1 körül járt az idő, nem igazán volt érzékelhető – a helyiek gyereket egyik, úszógumit másik kézbe véve rohantak ki a strandra (valószínűleg többen is munkából jobb esetben elkéretőzve, rosszabb esetben meglógva, mert az biztos, hogy ennyi embernek egyszerre nem volt szabadsága). De hisz miért is ne tették volna, mi is így tettünk.

Az ilyet ki kell használni – csak eleinte nem gondoltam, hogy többezredmagammal gondoltam ma így.

A tenger amúgy meglehetősen hideg volt (17-18°C max), de ez nem nagyon hátráltatott senkit – "én már pedig nyaralni és lubickolni fogok" – jelentettem ki, ugyancsak többezredmagammal.

Hát, ilyen volt 2023 nyara.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr218188215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása