Rutin

2023/08/06. - írta: Vitzus

„Routine consistently reaffirms a decision you already made.”

Talán nem is a rutintól félek / nem a rutinba fáradtam bele. Talán inkább a rutin hiányába. Rutin ugyanis nem egyenlő a mindennapos mókuskerékkel – csak sodródni az árral, csinálni a feladatokat fejvesztve – ez nem rutin. 

Ennél egy szándékos, tudatos rutin sokkal jobb és kielégítőbb lehet, meglátjuk, mi lesz belőle a valóságban.

Nem nagyon tűnt úgy az első pár olvasás alkalmával, hogy a "101 Essays That Will Change the Way You Think" könyv valamit akár hosszútávon (vagy igazából rövidtávon is) adni fog, hiszen kb. amint elolvastam a sorokat, akár kétszer is, hogy meg is emésszem, szinte azonnal tovaszálltak, és nehezen találtam alkalmazási módot az én életemre... De úgy tűnik ezt az egy dolgot valahogy mégis megvilágította nekem, szóval lehet, lesz haszna :) 

A szándékosan létrehozott rutin ugyanis jótékony hatású tud lenni, és ebben én is teljes mértékben hiszek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr6018187271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása