2021. 8. 4.

2021/08/04. - írta: Vitzus

Lettországi buszjegyek megvéve, Eluveitie-koncertjegy megvéve. Lehet okosabb lenne a  biztonság kedvéért a Budapest-Komárom vonatjegyet is. El sem hiszem. Végre Tanel is megismeri az "én világomat" és azt, ahonnan én jöttem. Ideje volt, hiszen csak ezeket ismerve ismerheti az ember a másikat igazán. Kicsit a félelme miatt én is elkezdtem félni, ez most kivételesen neki lesz nagy kilépés a komfortzónájából – eddig én ugráltam onnan folyamatosan kifelé, és most ő fog. A különbség csak annyi, hogy én ehhez hozzászoktam. De megoldjuk, és megígértem neki, hogy vigyázni fogok rá ♥

Elképesztő, hogy mennyire jót tesz a mentális egészségnek, a túlgondolásnak és a túlpörgésnek egy-egy baráti beszélgetés. (Mintha csak erre lenne kitalálva ;) ) Mindig kéne egy, mielőtt valami meggondolatlan, irracionális hülyeséget csinálnék.

Mázlista vagyok, hogy eljutottam az oului Nightwish koncertre. Bár a morális kódom hibássága miatt lehet begyűjtöttem egy kis negatív karmát, de képtelen vagyok miatta rosszul érezni magam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr8516648830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása