2019.2.25.

2019/02/25. - írta: Vitzus

De jó kis produktív nap! A hétvégén valahogy félrecsúszott a to do listám pontjainak pipálgatása, de ma végre elég jól pótoltam. Délelőtt voltam ismét tornázni (alig várom az izomlázat holnap a combomban és a hasamban). Tudtam, hogy szükségem van környezetváltozáshoz a produktivitáshoz, úgyhogy ezt meg is tettem, és azt hiszem, megérte ez a kis coffice-ozás, mert nem kevesebb, mint öt (összetett) címkét lefordítottam. Jó volt visszatérni. És még kaját is csináltam! Este pedig megírtam életem első orosznyelvű absztraktját. Kimondottan vicces, de tényleg, igazán szórakoztató folyamat volt egy "igazán" idegen nyelven tudományos szöveget írogatni, kicsit olyan volt, mint egy puzzlezés, hogy hát vajon mi mehet hova...Viszont büszke is vagyok magamra, ugyanis nagyon szűk egy óra alatt összedobtam a teljes absztraktot, ami abból következett, hogy egyrészt van Zoterom, amivel könnyen illesztettem be hivatkozásokat, másrészt van a fejemben egy jó kis áttekintésem, hogy mire miből kell hivatkozni, harmadrészt, ami nincs konkrétan bibliográfiai adatokkal még a fejemben, azt viszont rögtön tudtam, hogy hol keressem, hogy melyik mappának melyik fájljait kell kinyitnom ahhoz, hogy összeszedjek egy-két jó kis adatot, hivatkoznivalót.

img_20190225_135932.jpg

Remélem, jó lesz az IFUSCO, és egy pillanatig sem a szokásos "jaj, el akarok tűnni, senkinek nem vagyok érdekes és sehova nem tudok beilleszkedni, és senkihez nem merek szólni" érzés lesz bennem. De félek. Mindenki annyira cool, tudományos, király, ismerik egymást, élik ezt, visszajárók, közösség, hatalmas tudással, minden bizonnyal belsős poénokkal. Na mindegy. Jó lesz és kész =) Nagyon jól esett, hogy olyan sokan beszívecskézték a kommentem, hogy én is tervezek menni. Igen, ilyen kis dolog olyan sokat tud jelenteni... 

 

Jó együtt lenni, de őszintén szólva az is jó, hogy folyamatosan a szemem előtt van a mindenféle rossz, zavaró, idegesítő dolog, és így mindig tényleg emlékeztetre vagyok, hogy mennyi mindent nem kell hamarosan elviselnem :(

Címkék: pasi phd
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr6314654213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása