2018.7.31.

2018/07/31. - írta: Vitzus

Szinte hihetetlen, de én ilyen igazi organised grad student vagyok - és az ötletek nagy részét az internetről vettem. Micsoda Z generációs emberke, hehe. Nem is tudatosítottam, hogy csomó ilyesmit csináltam - internetről megtanultam egész jól jegyzeteket készíteni, bibliográfiát gyűjteni - ötleteket szerzek, és tényleg tudom őket alkalmazni is. Csak kurva lusta vagyok. Alapvetően úgy érzem, hogy most jól megtaláltam a work-life balanceot (toltuk nemcsak a Fezent és a Rockmaratont, hanem a Morrisons 2-t, lol), akkor lenne az egész az igazi, ha a munkára, tanulmányolvasásra szánt időt normálisan tudnám kihasználni, és nem félpercenként bámészkodni, vagy internetezni. Durva ez az attention-span csökkenés, nagyon. Vagy sosem volt jobb? ...meg mondjuk nem lenne 30 fok a lakásban, szóval azért kösziCosta :*

AcademicTwitter, PhDchat, sajátweboldal, elvagyok, sálálá. Ugye elég két hét egy terepmunka megtervezésére? Azt mondjuk lassan kezdhetem elengedni, hogy nyáron kész a szakirodalmi áttekintés, meg sem érdemlek semmi fokozatot, ha ilyen tempóban vagyok csak képes dolgozni. Legalább most tiszta a kád, biztos hálás érte. 

"Mostanában tök jól megvagyunk." "-Mostanában csendben vagy."

Hát, jó, ha így működik, akkor így működik, ha így érzed, akkor így érzed. 

Egész jó ez a kialakított napirend, délután bevásárlás másnap délelőtti főzésre... Már csak tényleg a takarítás férne bele, mert ez egyre siralmasabb. Meg a tornázás. Miért vagyok ilyen lusta fasz. 

Címkék: egyetem phd
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr3514154277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása