2015.6.2.

2015/06/02. - írta: Vitzus

Nagyon kellemes napot hoztam össze magamnak, tökegyedül nekivágtam a városnak. Kinyomtattam pár tételt az államvizsgára (bocsi, többet nem fogok káromkodni), aztán megindultam a Margitszigetre, a Palatinus strandra, mer' miért ne. Nagyon jók a vizicsúszdák, nagyon imádtam, bár kicsit halálfélelmem volt, de szuper móka volt, pont úgy, mint a hullámmedence és az úszkálás is. Meg a strandon vett hamburger, igazi strandhangulat, tényleg! Persze próbáltam tanulni is, a 3 kinyomtatott tételből sikerült 1,5-t elolvasnom, úgyhogy annyira végülis nem becsültem magam túl. Abban viszont igen, hogy én tök jól elvagyok naptej nélkül is. Nem vagyok. Szép rákvörösek a vállaim, de annyira nem gázos, magamat ismerve két nap már szép negró lesz, juhú, #iamtan. 

Visszafele a Palatinus kis autós járatával jöttem, majd elmentem a Westendig venni napozás utáni krémet (legalább ennyi), meg kajáltam, gazdagosan, egészségeset. Holnap aztán úgyis bemegyek a mekibe... :D :D Szóval nagyon megvolt ma a #magasélet és igen jó érzés volt egy napig legalább úgy élni, mint a gazdagok, meg úgy általában, akiknek soha nem kell a pénz miatt aggódniuk, és nem számolják költekezésük mértékét... :)

 

Itt láthatjátok a csúszdákat meg a papírokat, én tényleg megpróbáltam! A narancssárga volt amúgy a legdurvább, iszonyatos sebességekre gyorsulsz fel, és annyira visz a gé, hogy kb. lélegezni se tudsz, jó kis adrenalinbomba! :) Mint a vidámparkban :)

 

img_20150602_135154.jpg

Ez már a visszaúton abban a kis cuccban :)

A vacsorám... Görögsaláta (megkértem a srácot, hogy amennyire tudja, adja olivabogyó nélkül) és rántott hal :)

img_20150602_192014.jpg

 

Szóval mindenképpen király nap volt, most itthon ülök vörösen, meleget kisugározva, és fáradtan, de még kéne tanulni, koncertbeszámolót írni, fordítani, lemezkritikát írni, meg még tovább tanulni. De majd lesz valami... :) Főleg, hogy tegnap Arch Enemy koncerten voltam (+Agregator +Drone, ezutóbbi a koncert vége felé amúgy tök jó benyomást tett rám, az előbbitől pedig vettem egy CD-t :))

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr347513416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása