2012 nyár

2012/07/28. - írta: Vitzus

Le kell írnom le kell írnom le kell írnom mi minden történik velem mostanság, mert aztán hipp-hopp el fogom felejteni, és amikor szokásomhoz híven, a netes nyomokból akarok nosztalgiázni, mert másként nem megy, pofára esek.

Szóval.

Leérettségiztem, színötösre. Még év elején megigértem magamnak, hogy én pedig full jóra érettségizek, még nagyon vak voltam, buta, és tudatlan. Minél közelebb kerültünk a tényleges eseményhez, annál jobban tudatosítottam, hogy ez bizony nem lesz olyan könnyű dolog, és egyre süllyedtek a magammal szembeni elvárásaim. 4 tárgyból 1re készültem, 1re nem kellett (angol), a többinél pedig vakon bíztam a csodában. És a csoda megtörtént.

Aztán elmentem a horvát Metalfestre, sajtósként, mert az menőség, és megélőinterjúvoltam az Eluveitie frontemberét, like a boss. Meg volt más is. Hazajöttem, pihentem egyet, és láttam az e-mailt, hogy nyertem egy ingyenbérletet a NovaRockra az osztrákokhoz a rockerek.hu jóvoltából egy internetes játékon keresztül. Mit volt mit tenni, visszarámoltam a hátizsákot, és belevágtam - láttam az Offspringet, a Russkaját, a Dimmu Borgirt, a Rise Againstet, és a LINKIN PARK-ot!! Nagyon durva. Amúgy tök nagy fesztivál, hatalmas távolságokkal, hatalmas sorokkal, tömegekkel. És szar volt az idő. De láttam a Linkin Parkot. Ja meg égigértek az árak. De láttam a Linkin Parkot! :D 

Hazajöttem, emeltérettségiztem,  német emeltem 86%-os lett.

Ezáltal az eredmények által 465 felvételi pontom lett.

Elmentem a Rockmaratonra, ott egy hétig metálkodtam nagyon nagyon sok jó haverral, leégtem, buliztam, backstageltem és vodkáztam az Arkonával! <3 Meg taliztunk újra Alestorm Chrissel is. Legjobb bulik az említett kettő, a Dalriada, a Wisdom, a Niburta, meg ilyenek. Állítólag az utolsó.

Most lábalok ki a második doboz antibiotikummal a betegségből, megfáztam, aztán elkapott egy jó kis tüszős mandulagyuszi... Vigyáznom kéne magamra a fesztiválokon.

Két mézestea közt azért volt időm felmenni a zinternetre meg a felviponthura, hogy megtudhassam:

FELVETTEK AZ EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM BÖLCSÉSZKARÁRA, azaz szeptembertől már én is kis szlavisztikás, orosz szakirányos hallgató leszek. Végre elérkeztünk ide is, már egyszerűen nem bírtam a középiskola kötöttségét. ,,Ha nem csinálom meg a házit, ne könyörögj, és lecsessz, hogy miértnem, és kérd, csináljam meg, és baszogass, hanem vágj be egy karót és hagyj nyugton." Kb. ennyit kívántam már a gimi utolsó évében és most végre meg is kapom - heeeelyeeett nem kapom meg, mivel teljesíteni fogom a kötelességeimet.

Whoah, a whoole neew woorld opens :) Augusztusban gólyatábor, szeptemberben felvételi. Aztán jön a kurzusfelvétel, órárabejárás, koleszosélet, BP-n csavargás, bulizás, vizsgázás, ZHírás, azbuka, taváris, davajdavaj. A minorom pedig finn lesz - ennyi év vágyódás után mostmár csak megérdemlem, hogy tanulhassam a kis erdei szaunázók nyelvét, nem?

Fesztiválból idénre úgy tűnik több nem nagyon marad, terveztünk menni két hétre Szlovéniába, Ljubljanába, Bledbe, Bohinjba és egy hétre a Metalcampre is - ahova tök viccesen kaptam akkreditációt, viszont 0 ingyen sajtósjegyet. Emelett a CouchSurfing-en sem kaptunk túl sok szállásajánlatot, és ugye beteg is voltam, szóval Szlovénia lefújva...

Hegyalja viszont már el is ment, FEZEN mindjárt jön, és nem hiszem, hogy mennék oda. Viszont az őszi koncertkínálat már most szépül, szülinapom környékén Luca Turilli's Rhapsody és Sonata Arctica is, de még előtte szeptember 29-én össznépi folkbuli, Dalriadaújalbum, Niburta újalbum, ismét Arkona koncert... :) Ez azért szép lesz :) 

I'm closing. 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr614683915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Karakozum 2012.09.04. 21:31:52

Nos, én hetekig, sőt, hónapokig kuporgattam, dugdostam, óvtam a Nova Rockra szánt pénzemet, aztán nagy nyomorúságomra le kellett róla mondanom, két nyomós okból: 1- nem volt senki az ismerősi körömből, aki szívesen ment volna, vagy tervezte h kimegy, egyedül meg nem akartam belevágni, a tavalyi tapasztalatokból kiindulva. 2- kötelezett a munkahely is a maradásra, épp akkor volt évzárás, amin nagyon sok dolgom volt...

Aztán persze 1 héttel a fesztivál előtt kb kiderült, h mégis lett volna kivel mennem, és tán még a felettesem is elengedett volna, de akkor már késő bánat, eb gondolat... Te szerencsés vagy, h kijutottál. (Amúgy a legendásan gumicsizmás fesztivál tavaly olyan tikkasztó hőségben zajlott le, h még.)

Mindenesetre voltam egy napot FEZEN-en, meg több egyestés koncerten, és még hátravan 4 hónap az évből. :D
süti beállítások módosítása