2010. május 23

2011/05/23. - írta: Vitzus

 Én ezt nem hiszem el! Amilyen depis voltam tegnap, most olyan boldog vagyok!

 
Pár sráccal a lengyelektől a Matráék tervezték, hogy eljönnek majd ide hozzánk az egyik hétvégén... És ma tervezgették az utazást, leveleztek neten... És írta a David, hogy Kaczor nagyon akar jönni... Matra megkérdezte, és ..és.. és.. MIATTAM!!!!! Értitek, miattam akar jönni! Pedig már teljesen lemondtam róla... Erre egy ilyen meglepetés! Nem hiszem el *.* <3
 
Persze Murphy közbelépett, ezen a hétvégén jönnének, én meg csütörtöktől hétfőig a Metalfesten vagyok... Komolyan, kurvavicces... Mondjuk van még pár hétvége, de már tényleg nem sok... 
 
De akkor is.. MIATTAM - AKAR - JÖNNI!
 
Ha már akar velem találkozni, onnan már meg van oldva a dolog, ha többször nem is tudnának ideutazni, vagy mit tudom én, onnan már akkor is megoldódik a dolog, én leszarom, szerzek pénzt, elutazok Zielona Górába, nincs probléééééééééma!! :) <3
 
Mondjuk érdekes lesz így Metalfestezni, hogy tudom, hogy ők meg ott vannak.. áááá <3
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr972926968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása