2010.10.26.

2010/10/26. - írta: Vitzus

Nem igazán terveztem ma bejegyzést írni, de kicsit még félek aludni menni... Ugyanis olyan szörnyű rémálmom volt ma éjjel, mint eddig még soha... Hajnali kettőkor arra ébredtem, hogy félek... Meg akartam nézni, hány óra, de úgy 20. percig mozdulni sem mertem, mert hogy mi lesz... Nagyon durva volt émg félálomban is rettegni... Az álom annyi volt, hogy kolesszoba, aludni menés, bezárom az ajtót, és abban a pillanatban valaki a másik oldalról kinyitja... bejön két MUTÁNS ember, egyik szeme 5x akkora, mint a másik, szájából laposüveg lóg (epic, nem?), a karjai harmadakkorák, mint amekkorának kéne lenniük... és jönnek felém és bántani akarnak... ez így egy átlagos picitijesztő álomnak tűnik, de a valóságban nagyon rémisztő volt... arra ébredtem fel, hogy nagyonfélek, és hogy le vagyok izzadva... : /

 

Suli meg ugye újra elkezdődött... vége a jó főzős időknek... tényleg a képeket majd fel kell töltsem... :)

Várom a pénteket, mindig pénteken derülnek ki új Metalfest fellépők, sőt hétvégét is jelent, sőt ismét megyek az itt lakó magyar tanárnőhöz látogatóba, juhú :):) Na meg ugye hétvégét is jelent, ami azért nem rossz...

 

Hmm a Klaudiával ma meg tegnap totál jókat beszélgettünk, sztorizgattunk...

Meg ma, talán először beszéltem a Lucjan hugával is, akik ugye félig magyarok és totál örült, hogy megtudta, hogy magyar vagyok, és szeretne magyarul is tanulni, tök aranyos... Ezt a témát először angolul, majd németül és végül lengyelül tárgyaltuk meg, végülis nem is rossz...

 

Tegnap kiosztotta a Frau Rolle-Koch, aki az egyik kedvenc tanárom, mert nagyon intelligens, a német nagydolgozatokat, amit 80 percen keresztül írtunk egy kötelező olvasmányból, tehát elég komoly, és 1- (magyarországon 4- lenne) lett! Egész büszke vagyok magamra... A feladat második része volt egy fogalmazás írása, a könyv tartalmáról... Na most én a könyvet nem olvastam el, csak olvastam egy német, egy magyar és hallottam egy szlovák tartalmat, meg órán is foglalkoztunk vele... És ezek alapján sikerült megírnom a fogalmazást jóra... végülis azokat mindig szerettem írni... csakk ez ugye németül (bár angolul is írtam már esszét arról, hogy egyenlő eséllyel indulnak-e a nők a munkaerőpiacon, na az is érdekes volt)... de még dícséretet is kaptam:

Das ist sprachlich und inhaltlich eine sehr gute Leistung! Super!

Ez nyelvileg és tartalmilag egy nagyon jó teljesítmén. Wow. Nem vagyok egy stréber, nem is akarok azzá válni, de erre azért úgy rendesen büszke vagyok :P :$

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr92401872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása