2010.10.21.

2010/10/21. - írta: Vitzus

Egész faszás így szinte egyedül ez az ősziszünet a koleszban... Totál minden olyan, mintha magam, vagy mintha albérletben laknék... :) Kevesen vagyunk, szomba, fürdőszoba az enyém, konyha is majdnem csak az enyém... Főzök, mosok, takarítok... igaz, hogy házimunka, de csak magam után és a magam érdekében, tehát valamennyire még élvezem is...

A főzésbe egyszer majd belejövök, de legalább már elkezdtem, és ez a legfontosabb lépés... És a főzés nem is fun, hanem inkább joy... főleg, amikor egy másik embernek ízlik, és megdícsér, és emellett még te is jól laksz belőle, hát akkor igazán megérte... Az érzés, amikor szépen tálalni tudod a kaját, és a másikat csak odahívod, hogy kész, ehető... :) Faszaság. De van egy olyan érzésem, hogy otthon semmiképp nem fogom csinálni... Otthon.. az valahogy más... Itt senki nem szól bele (bár, anyum se tenné), mit hogyan, ha elrontom, akkor semmi gond nincs, max én maradok éhen, senki nem bolygat, na meg ugye alapanyag korlát sincs... :))

 

Nem hiszem, hogy normális vagyok, október vége felé közeledünk, én meg már a Metalfestet tervezgetem, jobban mondva az odautazást, és szerencsémre mennek Dessau-ba a környékről, Cottbusból is, kocsival, ahova talán be tudunk csatlakozni. Így többesszámban, mert lehet a Klaudia is jön... Ő maga is akar, meg az anyja is csak úgy magától mondta, hogy vihetném őt is magammal,  amikor a fesztiválról beszéltem. Faszaság lenne. :)) Hűű lassan KÉT HÓNAPJA vagyok itt. Amindenét. 0.0

 

Ismert Metalfest fellépők:

 

Arkona

Sabaton

Equillibrium

Kalmah

Cradle of Filth

Thaurorod

Milking The Goatmachine (Nagybetű, mert poénosak)

Eisregen, Suicidal Angels, Destruction, Belphegor, Excrementory Grindfuckers, Watain, Sodom

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr82389906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása