2010.10.9.

2010/10/09. - írta: Vitzus

Itt vagyok Lengyelországban. :) Klaudiáéknál. Jó. Mi vagyunk Katkával a hatodik és a hetedik családtagok. Szép nagy család, szép nagy házzal. Két lány, Klaudia és Natalia és a kis Simon. Ehhez mérten a ház is nagyon nagy, szép, kb. mindenkinek van külön szobája. Az anyukát nagyon birom, igen egy húron pendülünk... Fiatalabb korában nagy metálos volt valszeg, haha ^^ Apuka is szinténzenész szval nem épp rossz helyre kerültem. És idefele úton sikerült rosszul lennem a kocsiban s még hánytam is =( Olyan kinos volt :( De szerencsére ismerős a családban ez a "betegség", igy nem volt gond.

Tegnap elmentünk megnézni a városban (Zielona Góra, 120 000 lakos) a plázát, azt hiszem, oda még visszatérünk, bár pénzt már nem nagyon kéne költenem... Ja igen, pénz. Itt aranyakkal meg garasokkal fizetnek, 1 euro az 4 zlatych :) Ma megnéztük kicsit jobban a várost, templomok, múzeumok, főutca, belváros, és hasonlók. Oda is még vissza kell menni, kiélvezni egy új ország minden pillanatát. Lássuk csak, akkor voltam Szlovákiában, Magyarországon, Horvátországban, Olaszországban, Németországban és Lengyelországban. Három-négy éve erről még álmodni sem mertem, le voltam HU-ra és SK-ra korlátozva... :) Erről jut eszembe, miért nem voltam én még Ausztriában és Csehországban, ha olyan közel van? Na ezt be kell póóóótolnyiii :) És akkor év végére fogok beszélni magyarul, angolul, németül, szlovákul, lengyelül, spanyolul, végülis nem is rossz... Aztán meg ma támadt egy ötletem is, hogy én egyszer akarok majd au-pair is lenni... Pedig ilyenkor pl. amikor itt van ez a 2 éves Simon, nem épp szeretem a gyerekeket.... De az nem baj :D

Jaj milyen kedves ez a Katka... Ma mendegéltünk a városban, s kérdezték a lányok, hogy ki hány nyelvet beszél... S mondja a Katka, hogy szlovák, lengyeleket + cseheket megérti, emellett angol és német. Tudni kell, hogy angolul alig beszél, németül is szörnyű nyelvtannal beszél, de nem szóltam, hadd legyen büszke. Erre elkezdtem a finn és spanyoltanulásomat nagyszerényen kihagyva sorolni, hogy magyar, szlovák, angol, német, erre megkaptam, hogy szlovákul nem tudok... én meg h. miért ne tudnék, hisz majd' egész nap itt szlovákul beszélek... erre mondta, hogy de hisz én szlovákul egyáltalán nem beszélek... :O Na ez jól esett. :O Meg ma azt is megkaptam, hogy függő, aztán meg hogy stréber vagyok. Na persze, pontosan xD Biztos irigyel. Ami nem baj.

Ma vettem faszántos gatyát, került vagy 6 euróba, neeemrossz :P Meg fincsi füstölőket is, amiket a kis szaros eltörött. Fákk. >.<

Amúgy jó itt, kedves emberek, szép ház, csak unalmas, ha nem is megyünk sehova és az internet sem megy. Meg a Katkával nehéz kibirni. Nyilas ő is, de rosszabb, mint én... :D Majd megmondom a Klaudiának (mert hivott), hogy eljövök legközelebb is 1-1 hétvégére, de csak akkor, ha a Katka nem jön, ő majd jöhet másik hétvégéken... -.-

Jaj, már alig várom, hogy bevásároljak Krówkából *____*

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr112359185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása