2010.8.16/2

2010/08/17. - írta: Vitzus

Húúú hát megvolt a búcsúbuli, nem kicsit volt jó, nem tartjuk meg holnap is???? :D Vettünk egy üveg cseresznyepáleszt, nagy részt én ittam meg, na olyan is voltam a nap folyamánR! xD Piáltunk pipáztunk (most is érzem a számban), hülyéskedtünk, dumáltunk. Főleg én piáltam és én hülyéskedtem, de összevetve jól éreztük magunkat. Nagyon durva volt, mert vannak dolgok, amikre nem hogy úgy emlékszem, mintha álom lett volna, hanem a történés pillanatában éreztem, mintha álom lett volna 0.0 Totál ijesztő volt pl. amikor mentünk az utcán haverral és egyszercsak eltűnt mellőlem, és azt sem tudtam, hogy azt álmodtam-e, hogy eddig mellettem volt-e! Aztán mire hívni akartam, megleltem őket egy gyorskajáldában pár méterre! Kíváncsi vagyok holnap hogy leszek, mert még most is icipicit szédülök, hányingerem van, a vacsi íze pedig mentolos pipadohány ízű volt :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr912229313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása