2008.márc.25

2008/03/25. - írta: Vitzus

Na nagyon gyorsan kaparok egyet, már a gépnek le kéne lenni kapcsolva :S

MA VOLTUNK CIPŐT VENNI, ÉS VÉGRE,VÉGRE VAN CONVERSE FEKETE-FEHÉR CIPELLŐM! ^^

És ma sem volt semmi az idő, majd lefújt minket a hidról komolyan! O.o aztán meg a hó elkezdett hullani. Egy ideig hullott,aztán vizsintesen haladt előre... :D:D

Bementünk bicóboltba,feljebb tetettem a bicóm nyergét,kormányát,tök jó:):)

Anyámmal megnéztük a NW From Wishes To Eternity DVD-t, neki is tetszett:D

Tiszta vigjáték,meg olyan aranyos részek vannak benne:P

 

WOW függő vagyok -.-

Címkék: random nightwish
2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr27396639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hilary · http://hilary.blog.hu 2008.03.31. 18:48:27

Huh, vegre mar raszantam erre is egy kis idot. Valahogy mostanaba nincs kedvem blogozni. XD Pedig jooo, meg minden de nem tom :D Nah mindegy.
Most vegre irok. XD
Csak nem tudom mit :)). Hm...nem tudom milyen az a cipo amit mondasz...de biztos fasza lehet :).
Amugy sztem neked tok jo fej anyad lehet :D. NW kocikra jartok egyutt, meg vele vasarolgatsz. Huh nem is tudom miota nam vasaroltam anyumal xD.

Peyton ಇ 2008.04.08. 19:01:57

Nah hello. Ma raszantam magam es irtam megint par sort XD Kicsit sokra sikerult, nah de nem baj. Aztanolvasgattam amit hagytal kommentet, es valamin nagyon megakadt a szemem. Mutatom is:
"és kéééépzeld, lehet május elején összejön a tali D-vel!!!!!!!!!!!!!!!!!! *.* "
Heeeeeey baszdkiiii de baromi jo am !!!! Jajjj annyira szurkolok hogy minden siman menjen es minden TOKELETES legyen. Bar tudod ha minden tokeletes az anyira talan nem is jo XD. Kell egy kis poen egy kis hulyeseg is. Pffff cshaje nagyon szoritok komolyan. De meselj mar, hogy tortent a dolog ? :D Hogyhogy talalkoztok ? Minden apro reszletre kivancsi vagyok. :D
süti beállítások módosítása