WoW-ozok!- febr. 29.

2008/02/29. - írta: Vitzus

Na végre!!! 4 napnyi szenvedés után végre sikerült úgy összehoznom a dolgoakt, hogy végre játszhassak, minden rendben. Eddig nem csináltam sok mindent, szerencsére MÉG nem váltam függőjévé, de szerintem tök poénos játék, odamenni egy NPC-hez aki bizony tudtodra adja, hogy for the horde:)
Igen, hordás vagyok, egy mágus troll lány:) Eredetileg tolvaj lett volna, de az nem tetszett. :)
Na, itt egy kép :) Lehet lesz majd több is:)

Amúgy már az első 15 percben sikeresen meghaltam, kicsit rossz helyre mentem , túl vad állatok közé, és nem birtam megtalálni a holttestemet mert vhol ott van fent a pics@'ban a hegyek--sziklák közt:S

Na ilyen nap is csak négy évben egyszer van. :) MÁrmint február 29.
Am nagyon összevesztem este meg ma anyámmal, má tiszta kész vagyok, most megint azt mondja h minden máshogy lesz.
Nekem má elegem van belőle, és úgyse tudja elérni azt,amit akar.

Címkék: game
1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr55359677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hilary · http://hilary.blog.hu 2008.02.29. 17:48:59

Hat te, hogy is mondjam, mielott ide koltoztunk azelott en is laktam tombhazban, az elso emeleten. Es hogy oszinte legyek, en szerettem XD. Szal nem azt mondom hogy itt szar, mert jo, de nem szeretem hogy igy "nincsenek szomszedok". Ahol laktunk, ott tele volt gyerekekkel, es mentem le es egesz nap ott hulyeskedtem veluk. Miota hazba lakom, azota lettem en ilyen "gepmoly". Amit persze anyum nem igazan dijaz. :P

Hat ja, az evszakokkal kapcsolatban egyetertek veled. :)

Hm...hova mennel el ? Es miert ? :d Foggalmam sincs..San Andreasba talan ? XD Mert azt a jatekot sokat jatszod.

Hm...mire erted azt h nem tudja anyud elerni amit szeretne ? Miert mit szeretne ? Mamrint ha ez nem tudnik tul "tolakodo" valasznak. Szoval nem muszaly meselj. :)
süti beállítások módosítása