2008.feb.1

2008/02/01. - írta: Vitzus

Jééé, február van! És péntek, és szünet, júúhúúúú! :D
Megkaptuk a bizit, 4,nyolcvanvalamennyi az átlagom, ki emlékszik, talán 4,82... :)
hehe, pedig nem is tanulook :P *okos*

Ma viszonylag korán keltem, néztem egy kis TV-t, aztán jött vízvezeték szerelő, itt dolgozott, na mindegy.
San Andreasoztam, travianoztam. :) Msn-eztem is volna, de úgysem ír senki, meg mostanában rengeteget cseszekedik is, nagyon zavaró, mindig ledob.

San Andreasban nagyon sok missziót megcsináltam, eljutottam a harmadik városba! :D

Aztán átmentem bnőmhez, nem volt otthon senki, festettek, aztán beszélgettünk meg játszottunk Tomb Raider Legend-et, nem is olyan rossz, de nekem ehhez nincs türelmem. :)

Óóó, kedden írunk föciből, hülye puskát meg kéne irnom, de már nincsen túl sok időő.. hülye szlovákiás baromságok...
nem baj, a jegyzettömb meg a nyomtató jó barát :P

Címkék: game suli
5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr65321357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hilary · http://hilary.blog.hu 2008.02.04. 12:27:43

Nah hali!! Jajjj, bocsi, hogy nem irtam :( De nem ment a netem. Kepzeld mar pentek ota nem megy. Aztan tudod, az van, hogy nekunk itt van 3 gepunk. Egy a tesome, egy enyem, es anyumnak is egy. Aztan eddig az a net aminel voltunk, az ugy volt hogy megvettunk egy ip-cimet, es a tobbit meg ugy talalomra beirtuk es ment :D. Es most ugy megcsinaltak hogy ezt ne lehessen. Oke, eddig midnen oke, ma felhivja a tesom, hogy na mondjak meg azt a 3 ip cimet. Es nem mondtak csak egyet :| Es a masik kettot meg kell vegyuk. Nah a tesom beirta maganak az ip-t es azzal nem foglalkozott h nekem nincs netem. Azthitem hogy megutom. Nah es akkor itt mind probalgattam beirni ezeket az ipket hatha megy valahogy. Es HOPPA meeeegy. Egy ip amit beirtam megy. :D Aztan remelem nem jonnek ki hogy megbuntessenek vagy hasonlo XD

Fuuu te kepzeld el, hogy most meg nem volt netem, hat termeszetes hogy msn-en se voltam...Nah es egyik este mentem ki a haverokal...azthiszem pentek volt. Nah es olyan 11 korul lehetett mikor jottem haza, es lattam hogy bipelt a srac. :D Nah a baratnom mind azzal volt, hogy hivjam mar fel hivjam mar fel, beszel o vele csak hivjam fel. :| Hat gondoltam magamba, hogy most azert hivjam en fel hogy O beszeljen vele ?! Ertelmetlen. Nah es mondtam hogy nem hivom. Nah es mikor hazaertem, latom hogy jott egy sms. Nezem ki irt. Latom o az. Pfffff, ne tudd meg hogy orultem :d ugy vert a szivem....:D Irta, hogy "szia, mit csinalsz hogy nem vagy a neten ? nah puszi neked, es legyel jo." Termeszetes hogy viszairtam neki, aztan meg egy kicsit beszeltunk. Mind azon gondolkkoztam hogy miert irt vajon....talan tenyleg "erez vmit" ? :D....Nem tudom....de olyan jo volt...

Naaaaa a kinyitott tolltarto joo otlet :) Valahogy tudod hogy legyel vele ? Hogyismmondta az uncsim. O mar 21 eves ugyhogy ert ezekhez a dolgokhoz:d Azt mondta, hogy igy pl mikor talalkozol vele...akkor legyel kozombos. Szoval teged erdekel, de ne mutasd. Legyel laza. De azert megis valahogy lassa a srac, hogy neked tetszik....vagy valami hasonlo. Tudod ?! Minden esetre aztmondta az uncsim, hogy amelyik srac kell neked, azert szinte barmit tegyel meg hogy megkapd. Szovaal en nagyon nagyon sozritok neked, es akkor majd varom az infokat :D

En igen magyar suliba jarok "Zilahi Reformatus Wesselenyi Gimnazium" :) ez a pontos neve. Csak magyarok vannak ebbe a licibe. Te is magyar suliba jarsz ? Vagy ott nincs is magyar suli ? :D

Nah jolvan, majd irok meg...remelem nem zarnak bortonbe addig XD Puszi

hilary · http://hilary.blog.hu 2008.02.05. 16:10:32

Huuh, bizom benne hogy megusszuk "ep borrel" :P. Miindegy, nekem a netem megy most jol, aztan hogy valaki most engem szid...hat hadd szidjon :D

Nalatod!! Vegre van valaki ezen a foldon aki egyetert velem. XD Asszem varok...hogy mire, azt nem tudom, de varok. Tegnap beszelgettem tesom baratnojevel, es en nem tudom, de az a csaj amien pozitivan all a dolgokhoz...huuh az nemigaz. Szinte teljesen elhitette velem hogy bejovok a sracnak. Es tudod mi a legfurabb? Hogy nem "rameroszakolta" hogy hidjem el, hanem olyan realis dolgokat mondott amivel magamtol gondoltam azt, hogy te ennek a fiunak tenyleg bejovok XD

Hogy talalna maganak egy kurvat ? :))):D LOOL. Azt mondta a multkor hogy nem "becsuli" meg az "olyan" lanyokat. UUUtalja oket, de ha neagy'Isten megis oszejone egyel...akkor tudod mit ? Szarul esne az teny....de hat akkor hadd menjen...Ez most kicsit se pozitiv hozzalas de na :D.


Igen nallunk 1-10 ig vannak a jegyek, es a 10-es a legjobb.
Epp most jottem haza a varosbol, voltunk a bnomel megetetni az osztalyban levo allatokat (horcsog, hal, kigyo, teknos stb.) mert kapunk erte 10-est :D. Aztan bevallaltuk...(biologia osztalyba vagyunk).

Aztan vasaroltunk is ezt azt, vettem egy vagany fulcsit is nagyon tetszik.:)
Es te hogy vagy, mizu veled ? Haziallatjaid vannek-e ? Nekem van 3 kutyam: Heki, Jessy, es Fibi. Volt meg egy (Marko) de ot valaki megmergezte....:| ugyhogy o mar par eve halott, pedig az volt a legaranyosabb :P.
Nah most megyek, meg este leszek. Puszi!

hilary · http://hilary.blog.hu 2008.02.05. 23:10:25

XD OKKEE!!! :D:D Legyen, tetszem neki!!! :)))) Jajjj jofej egy csaj vagy ;) Komolyan, birom akik ilyenek...amien te vagy. Persze ne gondolj am rosza...Nem vagyok lezbi XD De szerintem erre ra lehetett eddig is joni :D:D

Hat tudod, a sulimba a biosz tanarno az igazgato no. Aztan azert van ijen kigyo meg minden hulyeseg. De nem am, nem leszunk dokik. :D Legalabbis en nem...matek-info osztaly....ugyhogy nagyon jo mert en 0 vagyok batekbol...ugyhogy inkabb humanos vagyok itt meg inkabb real tantargyak vannak. Azthiszem csak a bnoim miatt jottem ide.

Te mien suliba/osztalyba/szakon vagy ? Vagy varjunk..te most 8.os vagy ugye ? Hmmm...akkor hova szeretnel menni tovabb ? Beszeljunk mar kicsit a sulirol is XD. Vagy mi szeretnel lenni ha nagy leszel ? Valami elkepzeles ?

hilary · http://hilary.blog.hu 2008.02.28. 19:50:08

4.82 ? Az szep eredmeny, ugye nallatok a legjobb jegy az 5-os ? Hat akkor azthiszem te nagyon jo tanulo vagy :) Ugyes, kulon grat ;)
De mi ez a "hulye puskat meg kene irnom" ? :))) Elvegre jo tanulo vagy nem ? :D Akkor mire neked puska...hisz okos vagy :P:P
Amugy nem tudsz par ilyen, puskazasi tanacsot adni nekem ? XD Nem azert mert meg eletembe nem fogtak el puskazni, vagyis de egyszer, de akkor is mert egyik volt oszt. tarsam bearult :|

Vitzus · http://vicus.blog.hu 2008.02.28. 22:07:50

Nme, az egyes a legjobb jegy, csak én magyarországi oldalakon alapból fordítva írom a dolgokat, szal ha egyesre felelek, akkor azt irom pl fórumon, hogy ötös.

okos vagyok tudom én:) az van hogy jó fejem van e meg gyorsan tanulok, csak a kötelező sulii tanuláshoz barom LUSTA vagyok. hű. netudd.
hát föcire , amikor nem vaktérképet irunk hanem úgy a "rendes" anyagból, akkor mindig puskát irok, hülye leszek megtanulni, megtudnám, de minek. pedig ez most könnyű anyag volt,tudtam is szinte egészet fejből, de puskáztam:)

hát föcin nekünk pl könnyű puskázni mert atlaszt szabad használni, és akkor abba egy kis papirt belerejtek, amin géppel irva rajta van az összes anyag.
amúgy mindig padra írok, ceruzával :):)
meg ritkán tolltartóba teszek papirt. ezeket használom általában:)
süti beállítások módosítása