2019. 10. 19.

2019/10/20. - írta: Vitzus

Reggeli "első" vonaton sminket lemosni meg arclemosózni nem a világ leg classy-bb dolga, de hát ez van.

Dalriadáig azt hittem, jól vagyok, mi több, tényleg boldognak éreztem magam, Dalriada óta viszont nagyon szar minden. Valahogy valami átkattant, és valahogy ezen te sem segítesz, az amúgy 100%-osan valid viselkedéseddel...

A BBB-nyitóbuli viszont nagyon jól sikerült, örülök, hogy elhívtam mindenkit, akit, meg hogy a csatlakozók is csatlakoztak. Lehetne még ilyen. A gesztus miatt meg nagyon kellemes emlékként gondoltam rá vissza, ahogy az emberek tolták elém a feleseket meg marasztaltak^^

 

Hagyd a zárban a kulcsot,
Ide vissza már nem jövünk
Hagyd a mosatlant hátra,
Asztalnál kihűlt helyünk.

Indulnunk kell,
Tovább nem maradhatunk.
Eljátszottuk az esélyünk,
Ez itt már nem az otthonunk.

Ugye mennyire fáj,
Hogy búcsúznunk kell!
És többé nem lát minket
Ahogy reggel felkel.

Ugye mennyire kár,
Hogy nem tettük meg érte!
Amit magunkra szántunk,
Ő a negyedét se kérte!

De jól tudtuk előre,
Hogy ez lesz belőle!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr4915238762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása