2019. szeptember 7-8.

2019/09/08. - írta: Vitzus

Biztos én  vagyok elcseszve, de a frász kapkod, ha egy srác láthatóan azért csinál valamit, hogy nekem imponáljon, és titkon lesi a reakcióm. Mate just, be yourself

Továbbá szintén meglepő, hogy egyes férfiak még mindig nem tudják hova rakni a tényt, hogy vannak független, saját akarattal rendelkező nők, akik egész egyszerűen hoznak egy döntést és jól érzik magukat benne. Mindenre azt hiszik, hogy a nő vagy kéreti magát, vagy bizonytalan, és mivel amúgyis , nem tud a maga érdekében egy döntést hozni, és véghezvinni. Amikor háromszor kell elmondani, hogy de igen, én ezt szeretném, úgy érzem, ez nekem a jó, és véghez is viszem. Talán még le is önzőznek érte...

Üdv újra vidéken. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr5415050940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása