2019.2.27.

2019/02/27. - írta: Vitzus

Az elmúlt pár napban páróránként volt valami metalos, zenekaros, újságírós, szervezős tennivaló, és ez annyira jól esett, és annyira élvezem. Ezek a zenekaros cuccok tényleg éreztetik velem, hogy jó helyen vagyok, és imádom a jelenlegi helyzetemet. Ez annyira én vagyok :)

apartment-1899964_960_720.jpg

Ami viszont meglepett, hogy tényleg mennyi tervem van és mennyi lehetőség áll előttem. Csak akkor tudtam felmérni ezt a mennyiséget, amikor SK-nak a kérdésére elkezdtem ecsetelni. Egyrészt digitális nomádkodni mikor, ha nem most, másrészt mehetnék akár posztdoktorira is tovább kutatni, ott van a konferenciatolmácsképzés sok zsozsóval, önkénteskedés, mint már mondtam, vagy megszedni magam egy SSC-ben mondjuk 1-2 évig, esetleg a nyelvi megoldások vállalkozás, tényleg millió dolog, és ez bizakodással tölt el. Mindjárt keresek valami ilyen "levél a jövőbe" lehetőséget és írok a pár évvel későbbi magamnak, kíváncsi vagyok, mi lesz... :)

Jelenleg pedig NVivo #tanulási. Szoftvert tanulok használni, nem is rossz. Végre valami igazán más :) 

 

 

Címkék: jövő én utazás
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr3514658805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása