2019.1.10.

2019/01/10. - írta: Vitzus

Nem, nem írok évösszegzést, még azt a kinyomtatós évkönyvet sem töltöttem ki, mert egy lusta disznó vagyok, arra pedig majd időt szeretnék fordítani, mert jó ötletnek tartom. Évértékelőt azért nem írok, mert nem áll meg a világ, az élet, az időszámítás egy önkényesen kijelölt december 31-én, és nem, számomra nem kezdődik új időszámítás január 1-jén.

Azt, hogy jobban törődöm az egészségemmel, legalább egy kicsit, december utolsó napjaiban fogalmaztam meg, szintén semmi köze az újévhez. 

 

Megtörtént az első elutasításom - nem fogadták el az absztraktomat. Az indoklással talán még egyet is értek, de azért még igenis nagyon fáj, pláne, hogy egyrészt szerintem a munkám igenis megüti a szintet, másrészt, pedig hogy nem a Sociolinguistics Symposiumról van szó, hanem az AlkNyelvDok2019-ről. Hát, egy publikációval kevesebb, minek is az, ugye. Nehéz az ilyen visszautasítások jelen nem lévő butaság által generált üzenetét, miszerint nem vagyok elég jó, ebben az amúgyis imposztor-szindrómával teletűzdelt életmódban és pályán nem internalizálni. De nagyon igyekszem.

A jó hír az, hogy 25-ből 7 interjúm le van gépelve.

Meg hogy előttem az előbb még üres "nyomtatós papíron" kesze-kusza betűkkel, valami kérdőív kitöltéséért kapott, azóta megimádott sokszínű tollal írva, gyarapodnak a Tyr és az Amorphis interjúkérdések is. Ez legalább megy. Mondjuk a music biz, azt hiszem, úgyis jobban vonz, mint a kutatás életfogytiglan, főleg havi 160-200-ért. 

Forwardoltak ma egy tök jó kis konferenciafelhívást, április, Prága, talán van esélyem, de most hirtelen eltűnt a lelkesedés. 

 

What if I am a fraud? :O 

Meg milyen jó annak, akinek tudományosan aktív agytröszt a témavezetője

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr3714555134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása