And you… I wish I didn’t feel for you anymore…

2018/11/21. - írta: Vitzus

Hát, úgy tűnik, nem csak, hogy nem nagyon akaródzott neki egyedül menni a koncertre, kimondottan kért, hogy ő szeretne velem jönni, és amiben tud, segíteni, hogy minél jobb legyen nekem az élmény stb :O Persze azt is mondta, hogy ha úgy jobb, akkor meg nem jön... Meglepő, nem értem.

És még a sírás is, a vasárnapi látogatás úgy tűnik nemcsak egy jópofizás volt a részéről, hanem tényleg ő is úgy érezte, hogy mennyire normális és a helyes út, hogy genuinely jól tudjuk magunkat együtt érezni.

Hát elmentünk együtt a koncertre, és fenomenális volt, sok koncerten voltam, Nightwishből is nem csak egyen, de ennyire nem vigyorogtam még egy koncertet sem végig. Mostmár értem, milyen az, amikor emberkék végig vigyorognak egy koncerten mint a tejbetök, mert én sem tudtam lemosni a mosolyt az arcomról. :) 

Persze itt már volt csók meg bújci meg minden, hazafele pedig megbeszéltük, hogy rohadtul nem jó ez így, nem akarunk külön lenni, a szívbaj kapkodta, amikor FB-hiba miatt azt hitte, letiltottam, és csak jobb lenne együtt, szeretjük egymást, ragaszkodunk, ez így szenvedés, de valami kéne, szóval hogy lehet tényleg nem rossz ötlet, ha hazamegyek a téliszünetre, meg úgy egyáltalában próbáljunk majd nem annyira egymás életébe-arcába mászni. Tetszik az ötletet. És abszolút kultúráltan, kedvesen és intelligensen tudtunk erről beszélni.

Ennél tökéltesebb csak akkor lett volna az este, ha jó a hangosítás, és a zenekar kijön a koncert után, de igazából az ehhez fűződő vágyaimat már beteljesítettem, úgyhogy szomorúság nélkül el tudtam engedni.

Dead Boy's Poem pedig óriási, elmondhatatlan. 

 

Amúgy meg ebből:

fnz.png

 Lesz ez:

46495353_10217811354058164_7739273506793193472_n.jpg

Abból pedig ez:

nw3.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr6914385266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása