Időt és türelmet

2022/07/29. - írta: Vitzus

Kedvesebbnek kell lennem magamhoz. Felesleges ennyit sietni és stresszelni. Ma szépen, türelmesen vettem sorra a feladatokat és milyen jól ment. Elértem és elvégeztem ma valamit és már annyitól jobban éreztem magam egész nap.

A depresszió ellentétje a feeling accomplished.

Valahol vicces, hogy nem is a diákok, de még csak nem is a pénz, hanem önmagam és a saját mentális egészségem miatt tervezem visszahozni a finnórákat. Ez most nekem kell, hasznosnak kell lennem. Kell újra rend és napirend, és mindjárt nincs annyira sötét belül.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr4617893769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása