2018.5.22.

2018/05/22. - írta: Vitzus

Bárcsak lenne mindig május. Bár a szívemben egyáltalán nincs, sokkal inkább valami taknyos október-november, kevés nappal, tócsák mindenhol, esőre áll az idő, de esni sem bír, legszívesebben nem léteznél, de még egyre hiszel abban, hogy pár nap és kisüt a nap, vagy ha az nem, akkor legalább havazik egyet rendesen. Vagy hogy az eső után jó illat lesz...

Nem túl hosszúak mostanában a bejegyzéseim, max egy-két mondattal jelzem, hogy mi van. Kitől félek, hogy elolvassa? Magamtól, másoktól, vagy épp tőle? 

A legnagyobb őszinteségemmel és hitemmel fogadtam meg, hogy soha többet nem bántlak úgy. És lám, nem sikerült. Képtelen vagyok az önkontrollra, igazad van. De vajon csak kimagyarázás az, hogy ebben nevelkedtem, tanult dolog, ezt hoztam otthonról? 

De tényleg, ha egész egyszerűen nem vagy belém szerelmes, akkor mégis mi értelme?

----

Jó, hogy északon alapvetően az emberek bizalommal viseltetnek egymás iránt. Így úgy tűnik, rekordidő alatt megoldódik a tallinni szállásom. Szuper lesz! És talán egy-két iskolában eltöltött nap + két városban a linguistic landscape dokumentálása elég is lesz első körben, esetleg pár utcán megállított ember, vagy baráti társaságokkal szociolingvisztikai interjú, vagy bármi, az elég lesz... Pl. abból ki lehetne hozni egy fiatalok nyelvhasználata témát. Csak kikkel kellene felvenni a kapcsolatot? Az előző suli, meg az odaadott cím talán. Meg Darján keresztül bárki. Kellenek asszisztensek! 

nevtelen.png

Ne vedd annyira komolyan!

Jó lenne ügyesebben írni lemezkritikát, hazaiakat támogatni, Unmuting Absolution, Runeshard, ilyesmik...

Legyen Within Temptationre photopass, plíz ♥ Meg Nightwish interjú, haha, álmodik a gyomor. :D

 

Meglepően sok 70-es évekbeli rockzenét hallgatok most. 5 évvel ezelőtt kiröhögtem volna magam ezért, és lehet verejtékeztem volna az ilyesmi zenétől, de most nagyon élem. Ez teljesen egyértelműen a GTA hatása egyébként, a GTA San Adreas K-DST rádiója igencsak formálta a zenei ízlésemet, de évekig nem tettem egyebet, csak a rádió dalait hallgattam újra meg újra, de mostmár nyitottam újabbak felé is. Persze amikor találtam egy szuper mixet Youtubeon, ami nagyon betalál, pár nappal később elérhetetlenné tették :( :( Tehát egy jó nagy részét már nem fogom megtalálni, mert azért nem sikerült megjegyezni a dalokat meg az előadókat... 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr6013993102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása