2015. 10. 24.

2015/10/24. - írta: Vitzus

Én nem hittem, hogy boldog tudok még lenni valaki mással. 

 

Annyira és annyit szeretnék blogolni, sokkal többet, mint amit az időm enged... Már túl vagyunk a szemeszter felén, és nem győztem írni, pedig történik annyi minden, hogy három naponként simán be tudnám tölteni a blogot.

Nagyon imádom az alkalmazott nyelvészet MA-t, jók az óráim, csak rengeteg mindent kell csinálni. Már elkészítettem csomó kiselőadást csomó tárgyra, amik egész jól sikerültek. Sokat olvasok, a kötelezőket is, meg azokat is, amelyeket majd csak a vizsgára kéne tudni, de utálok egyszerre sokat elolvasni, így inkább próbálok lépésről lépésre haladni, és folyamatosan olvasni a dolgokat. Ez amúgy tök hasznomra válik, mert sokkalta sokkalta inkább értem az órán elhangzó dolgokat is, mint az olvasásélmény nélkül. 

Heten vagyunk a csoportban, és mindenki nagyon aranyos, egyszerre különböző és hasonló, szóval a társaság is szuper, és a tanárok is. Sok mindent kell csinálni, és néha kicsit félek, hogy lemaradok.

Most kezdődött az őszi "szünet", ami végül is csak arról szó, hogy órára bejárni nem kell, de dolgunk az van... Nyelvészeti beadandót fogok írni a Dalriadából, talán elég menő. 

Rengeteg koncert is voltam az év elejétől kezdve, beindultak a tribute-estek a WhiteFülben, eljártam kisebb helyekre, szétbuliztam magam Rumproofra az Oktogonban, aztán meg még egyszer, amikor elmentem a Dalriada lemezbemutató-turnéra Pécsre, BECAUSE WHY NOT? :D 

Erasmusosokkal is lógtam, részt vettem a City Huntingon, megismerkedtem a mentoráltakkal meg csomó külfivel, a Movie Night-on dettó, és végre láttam a Kontrollt.

Járok még mindemellé (körkép.sk, hardrock.hu , címkefordítás, egyetem) orosz kurzusra is az orosz kulturális intézetben, szóval a szombat délelőtt is foglalt, és tényleg egész egyszerűen rengeteg a tennivaló, de valahogy ilyenkor érzem magam élőnek. :) 

Nagy sunggal nekiálltam most blogolni, de végül is csak ennyi lett belőle, majd jön több is. :) 

 

Álljanak inkább ezek itt:

2015.9.4. - Kylfingar, Rumproof, @Rocktogon

2015.9.6. -  Dalriada, Bloody Roots @Rock on fest

2015.9.12. - Punk Whiskey, The Scarlet @Gozsdu Manó

2015.9.21. - Iron Inside @WhiteFül

2015.9.24. - Dalriada, Nightquest, Rumproof, @Pécsi Sörház

2015.9.28. - Góbé @Szimpla kert

2015.10.3. - Stonedirt, Iron Maidnem, @Club 202

2015.10.5. - Nightquest, Powertrip @WhiteFül

2015.10.14. - BRAINS, Fák Alatt Zenekar, @Kerekes Kollégium

2015.10.17. - Csángálló @Rácskert

2015. 10.21. - Orphaned Land, Stimmgewalt, Mollust @A38

2015.10.23. - Lemon Bucket Orchestra @Szimpla 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr918017701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása