2013. 3. 12.

2013/03/12. - írta: Vitzus

Mostanában igazán elhanyagoltam a blogolást, pedig volt rengeteg érzés, élmény, esemény, történés, mindenféle, amiről lehetne írni... Az a gond, hogy nem túl jó a memóriám, és simán elfelejtek csomó dolgot, sok múltbéli eseményt nem tudok az időbe behelyezni - pedig erre is milyen jó lenne a blog. Meg ha igazán jól le tudom írni az érzéseimet, meg mindenféle dolgot naplózni, akkor magamat is le tudom követni, és azért ez is egész jó dolog... :)

Hát lássuk csak... szeretem a budapesti életemet, elvagyok a hosszú utazgatásokkal is - legalább lehet közben zenét hallgatni, és ismerkedni új dalokkal - bár a címeiket nem fogom ismerni...

Ismét együtt vagyok vele, és hangozzon ez bármilyen hülyén is, köze lehet hozzá egyes anyás tv-sorozatoknak - közelebb hozták a kis antiszoc világomhoz az emberi érzéseket, átéreztették velem a szereplők érzéseit, akiknek örültem, akik miatt izgultam, akikkel együtt szomorkodtam és gyászoltam egy-egy kapcsolatot, és igenis, szerintem ez segített nekem is végiggondolnom a saját kis dolgaimat.
Adele - Someone like you dala alatt elég gyakran elfog a bőghetnék, szerintem I'll never find someone like him... Meg fogom találni máskor is a szerelmet, a férfit, de valami olyasmit, mint ő, szerintem soha... akivel ennyi minden közös van bennünk, akivel bármiről lehet beszélni, aki ennyire törődik velem és feltétel nélkül, elsöprően, vég nélkül szeret, és törődik VELEM - ezt a velemet nagyon nehéz megmagyarázni, hogy is értem... a legbelsőbb velem... és meg is érti azt...

Elég "zsidó" vagyok amúgy magammal szemben, nagyon örülök, ha sikerül pénzt spórolnom (most például találtam egy mégazelőbbinél is olcsóbb kajáldát, a Tócsniba járok a BME-hez ennyi, ahol 590 (vagy mennyi) a menü, és kb. még jól is laksz belőle) - és ez így jó is, mert több marad koncertekre, höhö.

Belementem most ebbe a természetes, különleges, gyógyászati; nem mainstream, stbstb termékvilágba, most mindenféle samponok után kutatok, ami talán jobb a hajamnak, mint a mindenféle kemikáliákkal telezsúfolt dolgok, legutóbb a Szent Ferenc Laboratórium Szulfokoll kénsamponját próbáltam ki... tök érdekesen termálfürdőillata van utána egy darabig a hajamnak, de tisztítja, és talán aannnnnnyira gyorsan nem is zsírosodik. Lehet, hogy most még egyszer ezt újraveszem, de aztán majd a Logona samponját szeretném szintén kipróbálni.

Jön a tavasz, már is lenyomtam egy természetbemenést, végre végigmentem a 41-es villamos vonalán el Kamaraerdőig - ott, ahol szétválik a 41-es meg 47-es, mindig el szoktam nézni a 41-es irányába, ahogy olyan kis titokzatosan bemegy a fák közé... :) Csalogató volt... szép hely is, tóval, a villamos végig közvetlen egy kis patak mellett megy el...

Voltam táncházban, voltam Viza koncerten, akikről nem is tudtam kik, csak pár nappal előtte kaptam egy eseménymeghívást, és elolvastam, hogy "gypsypunk-sanzonmetál", örmény meg görög bevándorlókból, mondom erre menni kell.. Jó volt a koncert, bár nagyon durván felcseszett, hogy az emberek körülöttem egész mennyire nem buliznak, és sokan csak állnak, ERRE a zenére... Aztán az este oda fajult, hogy pár lánnyal lebratyiztunk, akikkel egymást bíztatva bekérték magukat a backstagebe, szóval backstageltünk, onnan turnébuszoztunk, én meg akkor kapva az alkalmon, előzetes készülés nélkül még egy interjút is lenyomtam az úd-játékossal... :):)

Valószínűleg ez az este is ok volt arra, hogy most betegen ülök itthon, mármint itthon itthon, már antibiotikumon túl, és talán gyógyulófázisban... Azérrt szeretnék holnap már visszamenni, nem szeretnék olyan nagyon sok óráról lemaradni, mert a fenének van kedve pótolni... Kivéve az orosz nyelvgyak, arról simán lemaradok, ha arról van szó - kezd az az óra felcseszni, nagyon lassan haladunk, nem érzem annyira, hogy fejlődnék, több kell nekem, vagy valami, de ezt a szemesztert már túlélem :) Legalább erős alapjaim lesznek, meg anyanyelvi a tanár, és az mindennél jobb.
A finnel kapcsolatosan meg pontosan ellentétes érzéseim vannak, úgy érzem, túl gyors tempóban rohanunk előre, és főleg az zavar, hogy kismillió, szerintem ezen a szinten bőven felesleges szót kéne megtanulnunk, ezeket vesszük, de hogy minek? És tényleg, hatalmas nagy adagokat, bár most talán egy kicsit lassítottunk...

Felvettek a www.hardrock.hu -hoz dolgozni, miután a Northwind bejelentette, hogy ők ezentúl csak hírek közzétevésével fognak foglalkozni - így amiért dolgoztam ott, érvényét vesztette... kellett keressek új munkahelyet... Szóval most HRM-nél vagyok, pár írásom már meg is jelent - remélem, megúszom a havi 3 lemezkritikát, alapból szerintem hülyeség a lemezkritika, főleg, ahol 3000 karaktert kérnek egy-egy alkotásról... De azért bennem van az újságíró-vér, nagyon jól esett, amikor a Viza menedzsere megdícsért, hogy milyen jó kis interjút rögtönöztem... :P

Címkék: énblog blog
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr25131395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása