2011. november 26.

2011/11/26. - írta: Vitzus

 3 nap és 18 éves vagyok, ehhez mérten nő is a körülöttem lévő események száma... Másodszor voltam táncházban tegnap, múlthét szombaton rockerek.hu találkozó és Akela koncert, ahol olyan kedves voltam, és még dolgoztam is, én voltam a jegyszedő/jegyárus néni :) Legalább fontosnak éreztem magam.. :DD

 

 

Jó volt a buli :) 

 

A tegnapi táncház hatalmas volt, órákon át roptuk a moldvait, még kb. most is fáradt vagyok, tényleg, és a lépések mennek a fejemben! Alig várom a következőt :))

 

29-én van a szülinapom, 30-ra beraktak egy előhangot, STRoke koncerttel meg diszkóval... Szerintem egyértelmű, mi lesz majd ott... Dec. 2-án pedig házibuli, születésnapomat ünnepelvén.. :D Dec 5 GIMISZ főpróba, dec. 6 DSD nyelvvizsga, dec. 10-szalagavató... Január 14 Folkrock-maraton... Érdekes lesz még:)) Jaj :))) Szépélet, csak közben b_szok rá tanulni, így nem lesz pont kifizetendő :))) -.-

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr1003414145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása