Nyelvvizsga...

2011/08/22. - írta: Vitzus

Meghoztam a nagy döntést, október elsején megyek Tatabányára vagy Győrbe letenni a TELC C1 (felsőfok) szintű nyelvvizsgát... Gondoltam az ECL-re is, egyszerűbb is lenne, mivel azt csinálják itt Komáromban is... De úgy hallottam, nehéz a magnós része, az nekem pedig a gyöngém, így a TELC mellett döntöttem... Voltam már megvenni a példavizsgás könyveket, nekiálltam angol filmeket nézni felirat nélkül, Livemocha angol kurzust csináltam... 25-e, azaz a különbözeti vizsgáim után pedig belevetem magam az angolozásba, lehet álmodni is angolul fogok... Igen, kevés az idő, és igen, nehéz a felsőfok, de nem akarom halasztgatni, mert így végzősként sok-sok dolgom lesz még az iskolaévben... És később mindenképp felsőfokút szeretnék, na most, ha a középfokút kb. rátanulás nékül letenném, és mindenféle szintfelmérő szerint C1-es a tudásom, akkor minek majd kétszer nyelvvizsgázni és kétszer fizetni? :DDDD

 

Eddig megnézett filmek:

Coyote Ugly

Bad Teacher

 

 

Tervben:

Harry Potter összes 

Pagan Queen

Ink

Forrest Gump

Címkék: suli nyelv
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr523171612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása