2011. május 7.

2011/05/07. - írta: Vitzus

Pfff ez a mai nap... Tegnap suli után napoztunk kint egy órát (szépen le is sültem, de ez most nem lényeg), és véletlenül kint hagytam a mobilomat, mikor bejöttünk. Ez csak késő este jutott eszembe, kimentem pizsiben a helyre (közvetlen a kolesz mellett), ahol voltunk, mobil sehol. Már nagyon késő volt, így nem kezdtem neki keresni, elmentem inkább aludni. Ma délelőtt kérdezem a nevelőnőt, hogy nem adott-e le valaki nála egy talált telefont.. Erre mondja, hogy hááát, ma reggel talált a pingpongasztal mellett széttörött, részeire esett telefont és kidobta a kukába... hát bizony az az én telefonom volt... Most talán az lesz, hogy anyum elküldi a hétéves nokia 3410-esemet, vesz bele új simkártyát és pfff... Csak az a gond, hogy ez a Nokia 6300, amim eddig volt, ajándék volt egyik barátnőmtől, totál ingyen, hogy ne legyen már olyan ócskatelóm Németországban :) 

 

A mai nap másik nagy történése... Elmentünk ugye Eisenhüttenstadtba, hátha van nekik batrijuk telóba, mert a félig összetákolt telefonomból az hiányzik, de nem volt nekik. Találkoztunk viszont helyette egy nagyobb csapat néger sráccal, akik közül kettő leszólított, kérdezte tudunk-e angolul, meg hogy leülhetünk-e valahova beszélgetni... Hát nem mondom, hogy nem paráztunk, mert paráztunk, de elmentünk velük. Amikor mondtam, hogy félünk, arra gondolt, hogy azért mert négerek, de megnyugtattam, hogy nekem aztán nincs baja a bőre színével, amit nagyon meg is köszönt :) Teljesen aranyosak és barátságosak voltak, érdeklődtek, dicsértek minket (Katkával), mondjuk tény, hogy a néger srácok általában nagyon tudnak csajozni...

Aztán nagyon meg akartak beszélni egy másik találkát, hát mondtuk nekik, jöjjenek el Neuzellébe... Megadtuk nekik a Facebook meg Skype nevünket, és mondtuk, hogy na jó, pénteken találkozhatunk :D Érdekes lesz xDDD 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr942885305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása