2011. április 25.

2011/04/25. - írta: Vitzus

 Ha nem látnám itt magam körülött (ez esetben ez Facebookot jelent) a boldog húsvétot kívánó üzeneteket, le sem esne, hogy húsvét van. Itt Németországban öntözősdi nincsen, viszont olyan hülye szokás van, hogy valami elrejtett hímestojásokat (persze egy sem kézzel díszítve - a németeknek ilyenre nincs idejük - hanem boltban véve) kell megtalálni... Úgyhogy idén csak anyum által leszek megöntözve... :D 

Bezzeg amikor otthon vagyok húsvétkor meg arra panaszkodok, hogy olyan korán kikeltenek az ágyból, fel kell kelni, szépen föl kell öltözni stb... :D Bár a legkiakasztóbb még mindig az, hogy a szerencsésebb fiúk 100-150-200-250 eurókat összekeresnek ilyen alkalmakkal. Lányoknak pénzkeresős alkalom miért nincs (tudom, foglalkozás van :D) ???

 

Fogyási szándékaimnak megint kereszbe tesznek, most anyum, aki falja sorba mellettem az édességeket (két óra leforgása alatt még én sem vagyok képes benyomni pár négercsókot, joghurtot és jégkrémet :O) így meg ha látom, hogy ő eszi, meg hogy ott van előttem, nekem is ennem kell... de totál nemjóérzés volt... nem is a bűntudat, dehogy, csak olyan szar volt tele lenni édességgel... Kevesebbet enni, többet inni, ennyi az egész! -_- 

A jó az egészben viszont az, hogy csomót kint vagyunk... Még sosem égtem meg sültem le egy kicsit ÁPRILISBAN, most meg szinte nyári barnaságom kezd már lenni... Gyönyörű időnk van szerencsére...

 

Eddig olyan sok mindent még nem csináltunk, Berlinben volt egy jó hosszú fárasztó napunk, hétvégén, mivel minden zárva csak itt voltunk a közelben, holnaptól pedig indul újra a vándorlás, első állomás Cottbus és vásárlás *.* Remélem találunk egy olcsó ÉS jó minőségű egy vagy kétszemélyes sátrat! Ahogy elnézem az idei fesztiválidényt, kelleni is fog... (Metalfest, Rockmaraton, Hegyalja, FEZEN mind tervbe van)

 

Fesztiválokról jut eszembe, nemsokára kezdődik a Komáromi Napok... És nem vagyok ott... Pedig de szeretem!:) Van neki egy eléggé sajátos hangulata, az is egy kisebb fesztivál... Végre az ember élni látja ezt az amúgy haldokló várost! Na meg elég menő a KnNapok utáni első iskolanap jelenteni minden tantárgyból, hogy mi bizony nem vagyunk az órára felkészülve... Hisz Komáromi Napok voltak! :D 

 

Megint jön a koncertes rész... Lesz Quimby Berlinben május 7-én... Szerintem elmegyek... Mivel ugye Dalriada Komáromban nem lesz... Kiderült, hogy Hangya átvágott... és ezzel nem csak engem, hanem sok más embert is csalódottá tett... Csessze meg, tényleg... 

Szóval igen, Quimby, igaz, hogy 15 euró (Paganfesttől meg sajnáltam azt a 20 vagy 25 eurót, mostmár bánom), viszont eléggé a középpontban van a helyszín - valami Magyar Klub Berlinben, márcsak a helyszín miatt is érdemes lesz oda elmenni... Meg a metál mellett a Quimbyt is eléggé szeretem, a Komáromi Napokos koncertjük tavaly nagyon jó volt... Akkora pogót rockkoncerten sem láttam még, haha... Élőben elég jó hangulatot tudnak csinálni. Nagy bánatomban meg szerintem azt a 25+15eurót rászánom... Főleg, hogy szombaton van, ami csak arra ösztönöz, hogy elmenjek - hétközben azért ez nehezen jönne össze.

 

Onnan meg már csak kevés idő a Metalfest, pár magyarral, tehát koncertek közben sem leszek elveszve... Durva lesz! :D Csak bírjam ezt mind pénzzel... :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr122854845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása