2011. január 28.

2011/01/28. - írta: Vitzus

 Ez a mai nap nagyon kemény volt... :D Első két óra tanítás, utána bizonyítványosztás... Itt a bizim.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A jegyek nagy részével totálisan elégedett vagyok, csak az angol kettes csesz fel, otthon soha nem lett volna kettesem... De majd valahogy finoman rákérdezek a tanárnőnél, mert ez furcsa... pedig szeretjük is őt, aranyos csaj és ő is szeret minket... A többi nagyon rendben van :D Bár ez a szarráanalizált magaviseletjegy nagyon vicces :D Nem is ismernek.. :D

Bizioszítás után hazamentünk... Tete Eisenhüttenstadtba akart menni vonattal a tetoválószalonba időpontért, katkával, csak a lány fölcseszte az agyát... végre Tete is rájött, hogy a csaj mekkora egy buta liba... Én meg régóta mondogatom, hogy fogok járni gyalog Eisenbe... És akkor jött az ötlet, hogy menjünk el együtt oda, keressük meg a Kiliant, és vonattal vissza. Én meg belementem... Szörnyen unatkoztam, nem tudtam mit csinálni, mozogni úgy is kell, miért ne... :) Gyorsan Google Mapsről térképrajzolás, és indulás... Magába a városba úgy 1:20 volt az út.. És akkor jött a térképbogarászás, amibe szépben berajzoltam, hogy jutunk el a városig, de a konkrét utcákat már csak úgy össze-vissza húzkodtam, el is tévedtünk.... :)) De persze gond nem volt, mozogni jó, és még nem is láttuk lényegében a várost, mindig csak a City Centerbe és a Kauflandba visznek minket, másik részeket nem mutatták meg, hát most mi jól megnéztük magunknak.

Két óra folyamatos járás után elértünk a tetoválószalonba, megvan az időpont :) Aztán visszafele természetesen már vonattal mentünk, kezdett már sötétedni, és a lábaink is nagyon-nagyon fájtak, haha :) Jegyet szerencsére nem vettem, nem jött a kalauz (Neuzelle-Eisenhüttenstadt vonattal 4 vagy 5 perc), bár elég rendesen kalapált a szivem és kiugrott a helyről minden kis hangra is.

 

Megjöttünk, kicsit kifújtuk magunkat, és Frau Bursch ajánlásra megkértem Herr Wendát, hogy hadd menjek/ünk el bevásárolni a hétvégére, ő belement, kaptam 30 eurót, szóval szépen bevásároltam. Hal, pizza, tojás, csipsz, joghurt, süti persze minden a saját szájízem szerint, tehát most jóság van :P 

Ami kalóriát lesétáltam az Eisenes kaland alkalmával, mind vissza is szedem most, nem kell aggódni, hahaha :):)

 

Ésssss, akkor indul az egy hét szünet, valahogy nem bánom! :P:P Holnap Lipcse... elméletileg korán reggel már indulunk, három óra oda az út... Na ettől félek én... Ilyen nap után, mint a mai, kicsit több alvásra lenne szükségünk :S 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr242622076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása