2011. január 24.

2011/01/25. - írta: Vitzus

 Ez a nap is marha jó volt, csak úgy simán boldog vagyok :) Egyórás sétálás is megint megvolt... Érdekes, ahogy elkezdem mamának mondani, hogy felhagytam a futással, és elkezdtem ezt, mondta, hogy pont hallotta a rádión, hogy a gyors séta egészségesebb a futásnál, meg hogy a sokat sétáló emberek tovább élnek, tehát ebbe beletrafáltam rendesen... :D

 

Már csak ezt a hetet túléljük, egy hét téliszünet, pénteken a katka költözik máshova, s lehet a Tete is megy vele, legalábbis valszeg ott lesznek inkább együtt, és nem ebben a szobámban, szval legalább nyugtom lesz *-* Szünet után pedig a fél hét ilyen egyetemes hét lesz, 90 perces előadásaink lesznek... Egyáltalán nem választottam ilyen tipikus rámillő nemzetközi témákat... maják, kecsua törzsek, Oroszország más szemmel, Moszkva, lengyel zene... :DDD

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr32612407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása