2011. január 23.

2011/01/23. - írta: Vitzus

 Nem tudom mi van velem, csak úgy spontán boldog vagyok, jó érzés :) Pedig nem is lustálkodtam át a napot, fél 11 körül már fent voltam, "tanultam" kémiát és biológiát (vagyis jegyzetet készítettem), és sétáltam egy órát 6 km/h-n... Valószínűleg nem futni fogok, hanem ugyan akkora távot lesétálni, a gép szerint nem kevesebb kalóriát égetek el vele, és tizedannyira sem fáraszt ki, tehát miért ne... :)

Olvastam valami olyasmit, hogy az optimizmus akarat... Hát ebben tuti van valami... Boldog akarok lenni, így boldogságot tudok magamnak kovácsolni pusztán abból, hogy semmi rossz nem történik, nem kell hozzá az, hogy jó történjen.. :)

És most egy másik osztálytárs kezdett el tetszeni, mint eddig, érdekes... De semmi komoly... 

Megy a félévi dömping, jegyeim elég érdekesek lesznek... A rendes, nehéz tantárgyakból 1-2-3asok, tornából, rajzból 3-as meg 4-es.... Legalábbis ilyenekre számítok.. De hát istenem, el vagyok az ilyenektől szokva... :) 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr892608003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása