2011. január 14.

2011/01/14. - írta: Vitzus

 Hova tűnt a 13-i bejegyzésem?!?! Basszus! :(((( A lényege az volt, hogy végre jó napom volt, semmi egészségügyi probléma, a lányokkal is jól elvoltunk, sokat nevettünk, és csomót futottam - 6 km, 45 perc, 16 kör a futópadon. Írtunk egy nagydolgozatot németből a kisaulában, tehát elég komolyan hangzott, de végül is nem volt nehéz.. szöveganalízis.. persze egy szót nem tanultam rá :D De remélem egy hármas meglesz :D 

 

A mai nap is teljesen jó volt, bár esővel indult a reggel (basszus, eső, januárban 0_0), de mindenkit boldoggá tett a tudat, hogy péntek van, és hogy csak öt óránk van! Ebből az öt órából mondjuk kettő matematika volt, amiből szintén aulás nagydolgozatot írtunk, és szintén egy szót nem tanultam rá, pedig azért egy jó adaggal nehezebb, mint a német, de ez sem lesz olyan rossz, szerintem egy hármas meglesz... Ma is futottam, nem tudom mennyit, véletlen lestoppoltam közbe, de ma is megvolt szerintem a 45 percem..

És elkezdtem használni a mIRC-et, na mostmár rendes kocka vagyok [○_○]

 

Juj ma megtaláltam az Ígéret dalainak listáját, fasza lesz ez *-*

És végre összejött egy olyan dolog, hogy egy kedvencem berlini koncertje pénteken lesz, mert eddig mindig ilyen hétfőkön meg keddeken voltam... A Turisas és az Apokalyptische Reiter jön, csak mondjuk elég későn, április 15-én, onnan meg már csak egy köpés a Metalfest, tehát ha addigra be lesz jelentve, hogy jön a Turisas MF-re, valószínűleg nem megyek el rájuk Berlinbe...^^ 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr142584115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása