Szünet vége, irány vissza Németország...

2011/01/11. - írta: Vitzus

 Nehezen hagytam most ott az otthonom... Nagyon jó volt ez a pár hét... Otthon békesség volt, sok emberrel sok jó percet eltöltöttem, jól esett a magány, amiből a koleszban sajnos nincs sok.. 

Elmentem Dalriada koncertre, ami talán az öt (úristen) közül a legjobb volt, Club25-öztem először Noival&Pandival, majd Burnout és Gilotin koncerten Hajnival, majd Blues Company koncerten Hajnival, Pandival, Szilveszterrel, Zolival, és hadd ne soroljam végig... Találkoztam Hajnival és Imikével még1x, Noémivel, Tündivel, tehát elég szoros program volt.

Voltam Budapesten ahol meglátogattam nagynénéméket és anyám nagybátyjáékat... <3 BP

Karácsonyra kaptam ugye a fényképezőgépet (mennyi harc volt ezért, te jó ég...), övtáskát, pénztárcát, előtte lévő nap meg névnapomra fülbevalót. Azt hiszem a Németországból hozott sörök a haveroknál sikert arattak... 

Vettem egy dorombot amin 3 nap után valamennyit már játszani is tudok.. és finntanultam is egy sort.

Most, hogy újra itt vagyok, hiányzik ez az élet, na meg a privátszférám is, az ember egy percig nem lehet egyedül :(( 

 

Pár kép:

Ilyeneket műveltem :D

 

 

 

 

 

 

 

Meg ilyeneket is:

Hetes lakótelepi tüzijáték:

 

 

Hajnival:

 

 

Imikével:

 

Noémivæl és cicájával :D

 

 

 

 

Meg a kváralegértékesebb (XD), Bellatrixszal :D

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr102577057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása