2010-ben...

2011/01/01. - írta: Vitzus

 Biztos nem fogom tudni rendesen összefoglalni, de azért megpróbálkozok...

Tehát 2010-ben:

-életemben először volt törött csontom

-nem volt barátom

-részt vettem Európa legnagyobb metálfesztiválján

-Rockmaraton voltam teljesen egyedül és hajnalig buliztam

-berúgtam úgy rendesen, és mindjárt háromszor

-megnyertem egy szociális ösztöndíjat és 4 hónapig Németországban voltam

-anyukámon kívül többen is mondták, hogy szép vagyok. Ilyet még nem tapasztaltam :D

-új barátokra tettem szert <3

-eljutottam két új országba

-életem legszörnyűbb rémálmát álmodtam

-Gabriellel még jobb barátok lettünk és megismertem Niko-t, akivel szintén egymásra találtunk

-megtanultam úgy-ahogy főzni, képes vagyok ezt-azt elkészíteni

-furulyázni is újra furulyázom

-egész szépen odafigyeltem a jegyeimre még a 2009/2010-es tanévben és ez meg is látszott a bizonyítványon

-kaptam laptopot (Lenovo G555)

-kaptam fényképezőgépet (Panasonic Lumix DMC-FX500)

 

Címkék: énblog blog én
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr92553264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása