2010.12.30.

2010/12/30. - írta: Vitzus

 A tegnapi napom igazán szuper volt :)

Először körbejártuk a budapesti rokonokat, Mártáék aranyosak voltak, bár cigisek, és a kaja is végül ehető volt... A Piroska néniék pedig nagyon öregek és fárasztóak már...  A metrózást élveztem második legjobban... Az első legjobb az volt, hogy elmentünk az Aréna plázába, ahol körbenéztük a mozit, és közös képem van önmagammal, mármint, Bellatrix Lestrange-el!! <3 Ez boldoggá tett most pár napra. Meg Voldival is:

 

 

..

 

 


Miután hazajöttem, kicsit pihentem, és már indultam is vissza a Rock Club 25-be, ahol Blues Company volt, és majdnem nem engedtek el.. De szerencsére mentem, ott volt Hajni, Pandi, Szilveszter, Zoli, Dezsi, és még csomó ember, akit szeretek :) A buli is hatalmas volt, nagyon jó közönség voltunk, a végére már egy család voltunk és összefogódzva táncoltunk... <3 BC még mindig állat, volt Kispirics, Budapest London Párizs, Klárika, UFO, Lőre, Zöldbíborfekete, Pocsolyába léptem, meg minden ami kell :) 

Szép, előszilveszteri, pótszilveszteri, szilveszterhelyettesítőbuli... Örülök, hogy vannak körülöttem ilyen kedves emberek <3

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr602549384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása