2010.10.13.

2010/11/13. - írta: Vitzus

Hát tegnap a Familiensporttagból nem lett semmi, gondolhatjátok, egy liter sör után... De nagyon fun volt, jó lett az a nap, én nagyon élveztem. Még azt is felajánlották, hogy mehetünk, mi 5-en szlovákiábólvalóak Berlinbe, kifizetik nekünk a vonatjegyet... Ez a jó itt Németországban, hogy 25 euróért veszel egy Berlin-Brandenburg jegyet, amivel egész BB tartomány területén 5 ember egy napig bárhova bármerre utazhat vonattal, S-Bahn-nal és U-Bahnnal, ez két metrótípus neve.

Tehát ahhoz, hogy mi 5-en elmenjünk Berlinbe és visszajöjjünk, és még ott metrózzunk is, összesen 25 euró kellett, ami mondjuk például éppenséggel nagyon fasza :)))

Programot nem terveztünk, csak járkáltunk össze vissza, megnéztük az Alexát, ami Berlin legnagyobb bevásárlóközpontja, és van benne például egy négyszintes Media Markt... :D De ezt untam, és hajtott a kíváncsiság... Németórán még otthon tanultunk Berlinről, akkor sokat meséltünk az U és S Bahnokról, meg megemlítettük a Kurfürstendamm-ot, Berlin legnagyobb, leghosszabb bevásárlóutcáját, ahol még egy Hard Rock Café is van.

A többieknek már nem volt kedve mászkálni, így én egyedül elindultam szerencsét próbálni és meghódítottam Berlint. Utaztam vagy 10x U és 7-8x S-bahnnal és toootálisan élveztem :)

Muszáj volt megkeresnem a Hard Rock Cafét, mert már idegesített, hogy minden sokadik ember HRC Paris, HRC Warsow, HRC Berlin, HRC Amsterdam, HRCfaszomtudja trikóban járkál... Szerencse előző nap megnéztem, és láttam, hogy szerencsére a Ku'dammon van, így megkerestem, de végül csak WC-re mentem be. xD

Nagyon faszás volt ez az egész nap...

És persze megint én voltam az idegenvezető, a koordinátor, az organizátor... Az egyik fiú még vonaton sem ült életében, és a kettő közül egyik sem ült még metrón se... Oké végülis Pozsonyban nincs... :D De én szépen mindent kikerestem, felpakoltam a társaságot a vonatra, és jó volt és mentünk. Büszke is vagyok magamra... Mindig azt hiszem, hogy én normális vagyok de aztán ilyenkor rájövök hogy én vagyok a born to be travel (tudom, hogy ez így tökhibás, de így akarom :D) meg a talpraesett utazás terén... Mondjuk az is igaz, hogy 4 éves korom óta évente, félévente utazok vonattal :) 

 

Berlin amúgy jó volt, szép volt, Budapest szerintem szebb (btw, két magyar vonatkozású feliratot is láttam Berlinben <3 ). De itt volt például ilyen műszánkópálya, ilyen kicsike, a Potsdamer Platzon. Amellett meg fabódék, ilyen minivásár, árultak ugye mindenféle wurstokat, mert az kihagyhatatlan, forraltbort, mézeskalácsot, ez legalább kicsit helyettesítette a komáromi Andrásnapi vásárt, ami épp ezen a hétvégén van.... sajnálom, hogy nem lehetek ott... De majd még a Komáromi napok, azt hogy fogom sajnálni... :( :) 

 

Ja, amúgy Németországban teljesen normális dolog a kétszintes vonat:

 

Image and video hosting by TinyPic

 

 

Egy ilyen térképen igazodgattam ki az U- és S-Bahnokon :D

 

 

A metróban is föl volt rajzolva, meg ilyen volt a metró, ilyen zenészekkel:

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr502447190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása