2010.10.17.

2010/10/17. - írta: Vitzus

Tegnapelőtt hazajöttem Lengyelországból, az út simán ment. Örülök is neki, végre nem kell alkalmazkodnom, de még biztos visszamegyek. Az anyuka rohaddurva, csütörtök este éjfél előtt jó 15 perccel kimentem a hallban maradt tasimért... erre meglátott... és nem aludni küldött, mint egy tipikus anya, hogy ,,Késő van", hanem épp hogy hívott a nappaliba... :D Még ott volt a Klaudia és hárman megnéztünk egy könyvet Zielona Góráról, amit nekem ajándékozott, két gyertya és egy bonbon társaságában. Aztán beszégettünk, meg megkért, mutassam meg a térképen, hol lakom, így a térképet bújtuk, meséltünk, hogy ki hol volt már nyaralni meg hasonlók :D Birom azt a nőt :D

Aztán megérkeztünk úgy fél egyre délután másnap... A koleszban ittvolt szerencsére egy nevelő, a Frau Warda, meg a két kínai lány, akik, mint az utóbbi időben kiderült, nagyon antiszociálisak. Engem viszont a Metalfest Open Air Germany 2011 Early-Bird packagem várt itthon, aminek nagyon megörültem. A zászló már ott van az ablakomban :) Nagyon naagyon durva lesz a németeknél fesztiválozni *.*

Éhesek voltunk, ettünk mindent, amit láttunk... :D És életemben először főztem!!! Spagettit és öntöttünk rá valami kész szószt. Rohadtul nem egy nagy tudomány, de mégis csak elkészítettem valami ehetőt! Ez büszkeséggel öntött el :P

Kitaláltam péntek este, hogy kipróbálom milyen az, amikor a sok nemalvástól hallucinálsz... Így szépen nem mentem aludni, hanem látogattam olyan weboldalakat, amiket már rég nem... Felmentem Livemochára, ahol rámírt egy srác, Dél-Afrikából, akivel egész hajnali 6-ig vagy még tovább is beszélgettünk. Bár arról fogalmam sincs, hogy hány órakor kezdtük de olyan negyed 3 körül :D Enyhén sok dolgot tudtam meg, rájöttem, hogy nem is ismerem egyáltalán Dél-Afrikát... Kb. olyan, mint egy kis szigetnyi Európa a fekete kontinensben... bár más országokban is rengeteg a fehér... és DA-ban afrikaansul beszélnek (bár ezt tudtam), a fehérek a 17. században gyarmatosító hollandok leszármazottjai, és mind jól beszélnek angolul. NAGYON jól. 

Az éjszaka közben nagyon éhes lettem, és nem nagyon tudtam magammal mit kezdeni, mivel a konyha a kolesz másik épületében van, az pedig bevolt zárva, és kívülről kulccsal sem lehet kinyitni... Így átmentem a teakonyhába, ahol még ott volt egy zacskó rizsünk, az előző hónapból így azt megettem... Nem volt a legjobb, de kb. az mentette meg az életem.

8-kor nyit a Netto, a helyi nagy élelmiszermulti (Németben és Lengyelben láttam eddig), és gondoltam oda elmegyek, veszek valami ehetőt, bár magamnak sem volt sok tervem, hogy mit. Volt 35 centem, 2 euróval jöttem haza (oké, és még 50 de azt spórolom :D) Valami újdonság marhafinom gyümis fogkrémet vettem valami 1,65ért így maradt 35 centem... Ekkor jött a második életmentő, hogy maradt pár műanyagflakon a koleszba... Bár szobatársamé, de elvittem őket, leadtam, azért kaptam 1,50-et. Így sikerült vennem valami nagyon szörnyű hamburger szerű hotdogot, meg zacsis levest... Aztán 11 körül délelőtt felébreszettük felkiabáltuk csörömpöltük dörömböltük a kínai lányokat, és kinyitották nekünk a konyhát... Elvittük majdnem az összes zacsislevest, van nekik Vitana szlovákiai levesük. WOW. :D Azátn összekajáltunk mindent. Viszont mentünk bevásárolni a Kauflandba, és én meg eldöntöttem, hogy faszán főzni fogok... Nem tudok de az nem gond... Hisz alapanyagkorlát nincs, a kolesz pénzéből be lehet vásárolni élelmiszerrel, éhesnek éhes vagyok, senki nem csesz le ha elcseszem, csak én nem eszek. Így vettem pizzatésztát, cuccokat a pizzára, cuccokat spagettihez, meg rántott sajthoz és krumplit.

5-kor mentünk a kolesszal valami koncertre, amire kb. nem emlékszem, a képekre igen, volt orgona, szaxofon és akusztikus gitár, meg ének, de aludtam, tehát egy hangnál többet nem tudok fölidézni :D
 

Este fent voltam kettőig, de unatkoztam, a net se ment, és mivel másnapra elhatároztam, hogy megcsinálom a kirántott sajtot, ezért elmentem aludni, hogy a sütésre azért mégis oda tudjak figyelni. Azt hiszem másnap arra keltem fel, hogy valaki benyit... Olyan fél 1 körül... Tehát csak 10 órát aludtam, ami rohadtkevésnek tűnik 41 óra nemalvás után... :D

Bár nem olyan sok az a 41... fesztivál után is megvan a 38-40 órám... De amúgy nagyon durva mennyi ideje van az embernek, ha nem alszik :D Meg is néztem a Fehér Zaj 2-t meg a Kissing Jessica Stein-t, jó volt mindkettő. 

A rántott sajt és a krumpli jól sikerült, igaz kifolyt, dehát nem zavar, az anyámnak is megesik, tehát nincs gond :) Finom volt :) Egész nagyon durván érdekes érzés jóllakni a saját főztödből *__*

 

Ismert Metalfest fellépők:

Arkona

Sabaton

Equillibrium

Kalmah

Cradle of Filth

Thaurorod

Eisregen, Suicidal Angels, Destruction, Belphegor, Excrementory Grindfuckers, Watain


Igen, ez pontosan annak a sorredje, hogy melyiknek mennyire örülök. :PP

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr672378716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása