2010.10.3.

2010/10/03. - írta: Vitzus

Ez a  vasárnapom egész szuper :)
8:30-kor felkelés
10:00-től mise
fél 12 körültől fél 1-ig erdőjárás, erdőben furulyázás, napon sütkérezés, olyan meleg volt délben a tisztáson, hogy egy trikóban voltam, padonfekvés, avarbanülés, körbekörberohangálás... :D Visszhangzó furulyaszó igen feelinges volt... játszottam Trollhammarent, László1 intrót, na meg Drégelt, amit már kb. tudok, majd 1x lesz Youtube videó is :P
Fél 1-kor még az ebéd is egééész tűrhető, szinte jó volt
aztán 3-kor újra ki az erdőbe, tisztásra, notebookkal, könyvvel, béke megtalálva, Funtineli boszorkány elolvasva, könnycseppek elejtve... :'(
Aztán haza, krówkakapás-evés, dzenki, vacsora, fürdés, spanyolozás és itt vagyok :D

És wáóóóó, megrendeltem a Metalfest bérletemet! 60 euróval könnyebb lettem! De meg van engedve és meg van rendelve és meg fog érkezni, és semmi sem tarthat vissza és wáá :) Csak az internetbanking utalja már át a pénzt, folyton azt írja, hogy spracovávany' ... -_- :D

Nemsokára (1 hónap?!) jön az új Dalriada album, addig gépem hátterében az albumok borítói váltakoznak és hallgatom végig a diszkográfiákat...

Címkék: én németország
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr172342274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása