2010.10.2.

2010/10/03. - írta: Vitzus

Ez a hét már ismét gyorsan elment... egyre jobban kezdünk összeszokni az osztállyal, már tiszta furcsa is elképzelni, hogy elso pár nap milyen kukán ültünk egymás mellett... ^_^ Az egyik legaranyosabb lány, a Lisa viszont elutazott Délafrikába, Fokvárosba, 3 hónapra =((( Ráadásul padtársam is volt :((

Csütörtökön voltam az Emesénél, aki egy Neuzellében élo nagyon aranyos magyar no, amúgy a sulinkon tanít, csak most épp anyaságin van, mint megtudtam... felhívtam, megbeszéltük a találkozót és mentem és tök jó volt, ott voltam úgy 2,5 órát. Végre egy normális ember!!! Jól esik úgy beszélni, hogy közben nem kell gondolkozni! Kicsit furcsa is! :D

Pénteken beregisztráltam a németek Facebookjára, a Jappy.de -re, és  nem bírtam onnan hajnali 3-ig elszabadulni, olyan rohadtsok levelet kaptam -_-" De elmentem aztán aludni, felkeltem 12:00-kor, úgyhogy minden rendben. És még nyelvgyakorlás is volt.
 
Ma, szombaton fogtuk magunkat, és elmentünk Eisenhüttenstadtba, vonattal. Neuzelle olyan kicsi, hogy az állomásán nincs se váróterem, se jegyautomata, így jegyet nem kellett vennünk, a kalauz meg szerencsére nem jött, így ezt ingyen megúsztuk. Mondjuk nem volt nehéz, mert az út 5 perces (7 km). Aztán ott vásárolgattunk, nézegettük a boltokat, újra ettem gyrost a nyomulóstöröktol... de jó volt. Minden órakor (óra:55-56-57) mennek a vonatok a másik irányba, tehát nagyon szuper. 3kor mentünk, 6kor jöttünk, csak visszafele elfelejtettünk jegyet venni, pedig Eisenhüttenstadban már lehet... És most jött is a kalauz... és nem volt kettonknek összesen annyi aprónk, hogy ki tudtuk volna fizetni az én jegyemet... így a kalauzno kérte a személyimet, aminek a fénymásolata volt nálam, másik felén az EU-s biztosítókártyám, így a címemet sem tudta leírni... Pedig megnéztem volna, hogy kiküldik az otthoni címemre a 15 eurós büntetést (!!!). Vicces volt mindenképp!
Aztán ma este megnéztük a Harry Potter 6-ost, németül, eleinte tiltakoztam ellene, de végül jó is volt... a szinkronhangok általában hasonlítanak is az eredetiekre, csak pont Harry hangja nagyon szar -_-". 23:32, lassan ideje lenne aludni menni, de most még kedvet kaptam a sulitasiba pakolásra... De holnap felkelek 8-kor, hogy kifáradjak a nap végére, korán menjek aludni s így korán tudjak felkelni is. :D Legalábbis idoben. De már csak egy hét, és osziszünet és Lengyelország! *__*

Ja wow, mellesleg el sem hiszem, hogy már október van, wáá... Bár az idojárásról azt mondanám, hogy november-december! 0.0

Címkék: én németország
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr822342271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása