2010.9.9.

2010/09/09. - írta: Vitzus

Annak ellenére, hogy 4 órát aludtam, ma egy egész jó napom volt! :) Tegnap éjfélkor még álmos voltam, de egy-két dolgot még el kellett intéznem (fürdés, rendrakás stb.), és mire végeztem már teljesen átment rajtam az álmosság. Így fönt maradtam, semmi kedvem nem volt az ágyban forgolódáshoz... Így sikerült magam ágyba kényszeríteni, ahol még zenét hallgattam, és kicsivel 2:00 után aludtam el... 6:10-kor pedig keltem. Először. Aztán 6:40-kor is. Aztán 7:05-kor is, rohanás reggelit csinálni, első óráról elkésés, teremnemtalálás, még szerencse, hogy csak rajz volt... :D

Végre volt informatika órám is, HTML weblapszerkesztést veszünk, végre +1 tantárgy, amit értek. :) Ugyan az tanítja, mint aki a matekot, kedves nő(!), a totál új matektananyagot is nagyon szépen elmagyarázta :)

Németre meg kellett tanulnunk egy elég hosszú párbeszédet, és ebből feleltünk. Én nem igazán tanultam meg, mert hosszú, nem könnyű, meg német, meg van GTA 4 a gépemen... De az osztályban az óra elején 3x elolvastuk a párommal, így valamennyit tudtam belőle... 6 párra tellett idő összesen az órán, és az utolsó valahogy mi lettünk Maxszal... (hu, végre még egy osztálytárs, akinek tudom a nevét, nehezen megy : / ) 

Meg lettem kérdezve, hogy ki akarok-e menni, bevállalom e... És az osztálytársak nagyon aranyosak voltak, amin nagyon meglepődtem és meghatódtam, védtek, hogy nem lenne fair, ha németül kéne mondanom... De aztán volt egykét osztálytárs, aki pedig szintén kedvességből, bíztatott, így végülis kimentem... persze úgy, hogy a nagy részét olvastam a dolgoknak, de egy jó részét fejből mondtam... A végén értékelni kellett, pontozta az osztály a felelőket, és többen is voltak, akik (persze nem a teljesítményre, hanem kedvességből) max pontot adtak :) És mi kaptuk Maxszal a legnagyobb tapsot :$$ Egészen meglepődtem, hogy milyen kedvesek :) 

A nap egész ment jól tovább is, tornánk nem volt, csak osztályfőnöki, ahol még egy vicces beköpésem is volt.. vagyis annyira nem számított viccesnek, de nevetett rajta az osztály :) (-Wollt ihr irgendwann zu Bowling gehen? -Statt Unterricht? -Ja. -KLAR! :D)

Kivették a németkorrepetációmat csütörtökről, így már csak hétfőn, kedden és szerdán van, így kimaradok egy dráma és egy zeneóráról... És amin ismét ott leszek, az a társadalomismeret, hű de nagy öröm... Bármelyik másik nap jobb lett volna, de pont a t.i-t kaptam vissza... Bár ma az sem volt olyan szörnyű, valami versenyre benevez az évfolyamunk, és néha azon fogunk dolgozni, de ma egész órán arról beszéltünk, így nem volt olyan fárasztó :D

 

 

Címkék: németország
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr292283176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása