2010.9.1.

2010/09/01. - írta: Vitzus

Na túl vagyunk másfél héten! :) Amilyen szar idő volt, sikeresen meg is betegedtem, pénteken már hőemelkedésem volt, szombaton emiatt nem mettem a Stadtfestre, ami igen jó lehetett, de hétfőre már jobban lettem.... Így fogtam magam, és elmentem uszodába... ami jó is volt, csak visszabetegedtem, így hétfő este izzadtam és bőgtem 38,9-es lázzal az ágyamban... Kedden nem mentem suliba, ma reggel pedig elmentem orvoshoz, aki kiírt hétvégéig... Ma már jobb, lázam nincs, hőemelkedésem se nagyon van, a torkom is csak kicsit fáj, de inkább jobb itthon maradnom, mert képes vagyok visszaesni...

Amúgy továbbra is minden nagyon jó, a nevelők igazán aranyosak, birom őket :)

A kolesz/sulitársakkal is megvagyunk, a mi kis társaságunk megmaradt a 4 szlovákiaiból+2-3 lengyelből+a mexikóiból :) Az egyik lengyel lány meg is hívott magukhoz a két hetes ősziszünetre (!!!), Zielona Górába, ami egy 120 000 lakosú város innen úgy egy órányira! :D Amúgy nagyon aranyos lány, talán 14 vagy hány éves, de jött a szobámba beszélgetni, meg amikor megemlítettem neki, hogy mi az, hogy egyik lengyelnél sincs Krówka, pedig az lengyelországi, akkor hozott nekem 30at otthonról :) Tehát valószínűleg ott leszek őszi szünetben.

A mexikói Alex pedig nem megy haza karácsonyi szünetben sem, hanem gondolta, hogy eljön valamelyikünkhöz, így meghívtam magunkhoz, anyum sincs ellene, úgyhogy lehet, hogy nálunk lesz karácsonykor... :) Tök jó, aranyos, birom őt, és már nem is akarok tőle semmit :)

Ezen kívül van itt egy srác is, aki félig magyar félig lengyel és tud pár magyar szót, totál megható :D Meg mostmár mindig köszöngetünk egymásnak :) 

Meg még egy srác aki 13 éves de nagydarab és többnek néz ki... vele voltunk ma itthon, mert ő is ki van írva, ő is aranyos.

Van egy új gyerek, valami orosz, de egy arab terroristának néz ki, és unszimpatikus gyúrósmetroszex, úgyhogy vele nem törődünk :D Természetesen ezen kívül még egész sok ember van itt, főleg lengyel és német lányok, de ők nem olyan fontosak, hogy megemlítsem őket. Na meg ugye itt van a két kínai lány, akikkel szívesen összebarátkoznék, mert nagyon aranyosnak tűnnek, de igencsak zárkózottnak látszanak, maguktól nem mennek senkihez oda, nem szólnak nagyon senkihez, csak elvannak ketten egymással :D Egyszer voltam is a szobájukon, látogatóba, de maradtak a számítógépükbe bújva, úgyhogy erről ennyit :)

Amúgy a szobatársam nagyon aranyos, 18 lesz januárban, olyasmi tulajdonságai vannak mint nekem, szóval jól kijövünk...

Megvan a gyönyörű új laptopom, Lenovo G555, tökre imádom, már leszedte rá a SIMS 3-at, meg jönnek még rá új játékok, stb, de internet még nincsen... Remélem holnapra már végre megjönnek a LAN kábelek és egerek a számgépes boltba, és akkor nem csak akkor netezhetek, amikor a szobatársamnak nem kell a net, mert ez a kábel amúgy az övé.

Gondoltam arra, hogy meg kéne nézni, hogy azalatt a bizonyos őszi szünet alatt itthon milyen koncertek lesznek, és annak függvényében mennék haza, de aztán elvetettem ezt az ötletet, mert... mert nem tudom, mert...

Majd remélem Dalriada úgy december 27-28-án koncertezik egyet Sopronban azon ott leszek, remélem Julommal és Orsimmal együtt <3

 

De itt nekem amúgy jó, programokat is csinálnak, nem akarok hazamenni, élvezem, hogy lényegében az csinálok amit akarok, és nyugtom van!! :P:P

Címkék: németország
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr432265193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása