2008.jan. 29. kedd

2008/01/29. - írta: Vitzus

Hát ez a mai nap, nem semmi volt! XD XD
3-an találtunk a suliban 1000 koronát baszkii XD /7000 Ft/
Tök jó, szépen elosztottuk háromfelé, vettem is szemhéjfestéket XD De ez tök jó:D
Mekkora hülye az, aki benne hagyja a könyvében az ezresét! XD És mekkora hülye az , aki a könyvek megkapása után fél évvel sem találja meg!Áááá XD

Aztán... Szal van T... És ez már qrvára de nem jó! Már el akarnám őt felejteni, erre PÉNTEKEN,-HÉTFŐN -és még ma, KEDDEN is látom őt! Ma tök véletlen az utcán mellettünk ment el vmi haverjával... De pont addig ettük a gyrost, ameddig, pont a rockbolt felé vetettem az irányt, hogy megnézzük, hogy ki van bent, és pont összetalálkoztunk... És ááá :( Ez nyem jó :(
És arra az álláspontra vittek, és egyetértek vele, hogyha egy pasi akar valamit, akkor az lépni, jelezni fog... És neki már annyi alkalma lett volna erre, és nem tette... Szal marad az egész shit plátói :(

De ekkora napot már... XD

És nem kaptuk meg a matekdolgozatot,nem mintha baj lenne. És kell írnom fizikából:( brühüü
De a Vitalitás (igazból Vitálos) nyugodtan el is veszthetné! :D :( XD
Szépen bemutatkozunk előtte... :(

Na, ez van...

2 hónapja vagyok 14 éves!:)

Címkék: suli pasi
3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr58316920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Peyton ಇ 2008.01.30. 20:06:34

Ma sajnos nem jott ram...legalabbis egyelore. De szerintem ma mar nem fog. Lehet nekem kene ?! Tehhhh most oszinten, lattal te mar ilyen hulye csajt mint en ? XD Ez mar szornyuuuu....menyit eszem magam miatta....de nem tehetek rola :D:(

Jajjj neem csak ezeket az uj szamait szeretem a NW-nek, a regiek kozul siznte mindegyiket felsorolhatnam, mert nagyon tetszenek. Mikor utazunk szuleimmel valamerre...pls Magyarba, akkor egesz uton NW hallgatok, egyszeruen imadom.

Hmmmm, ahogy olvastam, te is ellege bele vagy esve ebbe a sracba :D Szal ez jo, legalabb nem csak en vagyok ugy ezzel. :P
Hmm....teh, most lehet ezt a tippet, ugy semmibe veszed meg minden, de szerintem probalj bevetni par "csajos" trukkot. Tudod, ezeket amiket a filmekben latni szokas. Mint pl. hogy epp mikor o van ott veletlen de pont direkt ejts el egy tollat, vagy egy pzs-t vagy barmit. Szoval hogy beszeljetek, hogy mondjon valamit...hogy lasd hogy nez a szemedbe, hogy beszel veled, mik a reakcioe. Erted ? Szoval valami ilyesmit kene tenned. :)

Hmm, lehet nem valaszoltam ra, bocsii...:) De nem vagyok fent semmi ilyesmin. Az iwiw-en ott fent vagyok...A bravon, hmmm azthiszem ott is regisztraltam mar valamikor regen XD. De nem tudom. De amugy ha van msn-id-d vagy valami hasonlo..akkor beszelhetunk ott is. :)

Komolyan szereted a HP-t ? :)))) Na nee, ezt mar nem hiszem el XD. En is nagyon imadom. De nekem valahogy az elso resz tetszett a legjobban....az olyan...nem tudom, ott meg minden olyan nyugodt, meg aaa nem is tudom hogy mondjam :) szal "cool" :P
Nekem a "Sztar szuletik" a kedvencem, ezt a filmet nagyon imadom. A foszereplo, Hilary Duff a kedvenx szinesznom is amugy. De szeretek meg sokat.....Inkabb az ijen romantikus-vigjatekokat szeretem :D...De pl Final Destination (vegso allomas) is nagyon tetszik, meg ööö a Taxi1-2-3. Szal kb ezek. :)

hilary · http://hilary.blog.hu 2008.02.28. 19:27:22

Hehe...1000 korna..pff de furcsa XD. Olyan regiesnek tunik vagy enm tudom hogy mondjam. Tudod mitn a filmekben, meg a Passioban is koronaval arulta el aszem XD. De azert durva, fel even keresztul 7000 forintal jarni a konyvben amit nem vett eszre XD.

Ket honapja 14...hehe Boldog Szuletesnapot, bar igy lekesve, de jobb kesobb mint soha :D :*

Vitzus · http://vicus.blog.hu 2008.02.28. 22:02:20

:D nekem a forint már nem furcsa.
kiről beszélsz, hogy Júdás elárulta Jézust? mert az valamennyi ezüstért meg aranyért volt,
de a Passiót már csak elvből meg jóérzésből sem olvasom el meg nézem meg mert hülyeség. ha meg szűklátokörű vagyok akkor meg az.
süti beállítások módosítása